  • 1. Data: 2008-07-25 15:40:41
    Temat: jak odwołać się do Trybunału w Strasburgu
    Od: "jz10" <j...@w...pl>

    Witam,
    jakie są procedury odwołania się do Trybunału w Strasburgu.
    Moja babcia przegrała sprawę o zasiedzenie w pierwszej instancji i dziś
    apelację odrzucono. Kasacja nie wchodzi ponoć w rachubę, bo cena działki
    została podana na 37 tys. Czy można urynkowić tę cenę, napewno wartość jest
    powyżej 100 tys.?
    Czy możecie poradzić do kogo zwrócić się we Wrocławiu celem pomocy w
    napisaniu pisma do Trybunału, czy jest to w ogóle celowe?
    Babcia użytkowała tę działkę przy domu od 62 lat, ale...
    Dziękuję z góry!
    Z pozdrowieniami, Joanna

  • 2. Data: 2008-07-25 17:11:44
    Temat: Re: jak odwołać się do Trybunału w Strasburgu
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    jz10 pisze:
> [...]
    > napisaniu pisma do Trybunału, czy jest to w ogóle celowe?
    > Babcia użytkowała tę działkę przy domu od 62 lat, ale...

    A dlaczego apelacje odrzucono? Może oddalono?
    Jeżeli chodzi o Trybunał to jest wzór skargi. Wpisuje sie tylko dane i
    krótki opis sprawy plus kopie wyroków.
    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2008-07-25 18:41:59
    Od: "adam.eu" <a...@g...pl_spam>

    Dnia 25-07-2008 o 17:40:41 jz10 <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Moja babcia przegrała sprawę o zasiedzenie w pierwszej instancji i dziś
    > apelację odrzucono. Kasacja nie wchodzi ponoć w rachubę, bo cena działki

    Wpisz w wyszukiwarkę:
    ETPCz
    albo
    SKARGA DO EUROPEJSKIEGO TRYBUNAŁU PRAW CZŁOWIEKA

    Między innymi na stronie:
    http://www.echr.coe.int/NR/rdonlyres/7B5C268E-CEB3-4
    9A5-865F-06286BDB0941/0/Polish.pdf
    Jest Konwencja o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności

    Być może zosał naruszony Artykuł 6 tej konwencji w Twojej, a w zasadzie
    Twojej babci sprawie.

    Adam

  • 4. Data: 2008-07-27 19:03:31
    Od: "jz10" <j...@w...pl>

    Apelacje oddalono, uzasadnienie dopiero bedzie...

  • 5. Data: 2008-07-27 19:07:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    jz10 pisze:

    > Babcia użytkowała tę działkę przy domu od 62 lat, ale...

    Ale nie było samoistnego posiadania, o czym już pisałaś.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."