    From: "Seb" <l...@c...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: TPSA i reklamacja
    Date: Fri, 25 Jul 2008 23:56:27 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    Witam.
    Ni i zdażyło się i mnie że mam z tym molochem zgryza.
    Otóż 25 czerwca złożylem oficjalną reklamację na niebieskiej linii(dostałem
    potwierdzenie).
    Reklamacja dotyczyła przeniesienie praw ze zmarłego abonenta na jego
    żonę.Chodzi o telefon, który działa i o neostradę, która miała być wyłaczona
    na dwa tygodnie na czas przenoszenia cesji, a nie działa już grubo dwa
    miesiące.
    Do dziś nie poinformowano mnie o wyniku reklamacji, sam dzwoniłem tam z 10
    razy, ciagle mnie zbywano. Dziś się wkurzyłem i pani na blekitnej linii
    raczyła mnie poinformować, że...mam brać internet od innego operatora bo oni
    nie potrafią rozwiązać problemu.Oczywiście faktury na neostradę przychodzą.
    Pani raczyła jakoś wykrętnie poinformować ze trzeba samemu odliczyć sobie te
    sumę z następnego rachunku, bo oni korekty faktur na zmarła osobę wystawić nie
    mogą. Mamie zależy na telefonie, bo internetu już od nich nie chce miec, choć
    podobno faktury nań będą przychodzić tak długo aż tepsa upora się z problemem.
    Moje pytanie brzmi...co w tej sytuacji można działać?