eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA i reklamacjaRe: TPSA i reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.tvk.wroc.pl!news
    .trzebnica.net!newsfeed.neostrada.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA i reklamacja
    Date: Tue, 29 Jul 2008 11:57:46 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <jgficdhxf1rq$.yipg5mr09wht$.dlg@40tude.net>
    References: <g6heg7$b94$4@nemesis.news.neostrada.pl>
    <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ggf10.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1217325915 22431 83.12.161.10 (29 Jul 2008
    10:05:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jul 2008 10:05:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Licznik: 729
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:546063
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 27 Jul 2008 13:57:31 +0200, Seb napisał(a):


    > Patrząc na to z tej strony TPSA nie powinna juz wysylac faktur za telefon i
    > neostrade na zmarlego. a jednak to robi mimo reklamacji.Zona zmarłego
    > dostarczyla akt zgonu, podpisala nowa umowe,

    Czyli ta sprawa już jest "wyprostowana".

    > teraz jest juz po postepowaniu reklamacyjnym i....

    Twoja mama reklamowała nie działanie usługi neostrada, z tytułu na siebie
    zawartej umowy?

    > pani w blekitnej lini raczyla poinformowac ze w sumie nic nie szkodzi
    > zeby bylo jak dotychczas, bo nie potrafia poradzic sobie z problemem.

    Nie gadać z ..... ;)

    > Dodam tylko ze faktury za neostrade przychodza, a ta nie dziala juz
    > dwa miesiace( miala byc odlaczona na 2 tygodnie).

    Reklamować.
    Dodatkowo pisemnie. W reklamacji umieścić punkt o żądaniu odliczenia
    abonamentu oraz przysługującym odszkodowaniu. Za każdy dzień nie działania
    usługi przysługuje zwrot /130 miesięcznego abonamentu oraz 1/30
    odszkodwania. Nie wiem jak teraz macie w neostradzie, ale wcześniej nie
    było wzmianki iz suma zwrotu i odszkodowania nie może być wyższa cały
    abonament. Kiedyś takiej wzmianki nie było - więc jeżeli usługa nie
    działała przez 15 dni - miałeś zwrot całego abonamentu :)
    Jak nie działał przez cały miesiąc - miałeś zwrot + odszkodowanie, czyli
    jeden abonament tepsa Ci zwracała. Obecnie widzę że przy usłudze DSL jest
    już wzmianka iż łączna suma zwrotu i odszkodowania nie może być większa niż
    abonament.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1