eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTPSA i reklamacja › Re: TPSA i reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: TPSA i reklamacja
    Date: Sun, 27 Jul 2008 11:10:29 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <g6heg7$b94$4@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.54.232.2
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1217150279 11556 80.54.232.2 (27 Jul 2008 09:17:59
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Jul 2008 09:17:59 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:545787
    [ ukryj nagłówki ]


    > Witam.
    > Ni i zdażyło się i mnie że mam z tym molochem zgryza.
    > Otóż 25 czerwca złożylem oficjalną reklamację na niebieskiej
    > linii(dostałem potwierdzenie).
    > Reklamacja dotyczyła przeniesienie praw ze zmarłego abonenta na jego
    > żonę.Chodzi o telefon, który działa i o neostradę, która miała być
    > wyłaczona na dwa tygodnie na czas przenoszenia cesji, a nie działa już
    > grubo dwa miesiące.
    > Do dziś nie poinformowano mnie o wyniku reklamacji, sam dzwoniłem tam z
    > 10 razy, ciagle mnie zbywano. Dziś się wkurzyłem i pani na blekitnej
    > linii raczyła mnie poinformować, że...mam brać internet od innego
    > operatora bo oni nie potrafią rozwiązać problemu.Oczywiście faktury na
    > neostradę przychodzą. Pani raczyła jakoś wykrętnie poinformować ze
    > trzeba samemu odliczyć sobie te sumę z następnego rachunku, bo oni
    > korekty faktur na zmarła osobę wystawić nie mogą. Mamie zależy na
    > telefonie, bo internetu już od nich nie chce miec, choć podobno faktury
    > nań będą przychodzić tak długo aż tepsa upora się z problemem. Moje
    > pytanie brzmi...co w tej sytuacji można działać?

    tak sobie myślę, skoro abonent zmarł, to z "mocy prawa" Umowa o świadczenie
    usług tel wygasa.
    Akt zgonu, dostarczony do operatora, rozwiązuje umowę. Co dzieje się dalej,
    to już tylko spekulacje.
    Oficjalnie umowy nie ma, więc jak można zrobić cesję nie ważnej umowy?
    poprawcie mnie jak się mylę.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1