  • Data: 2004-07-13 07:22:10
    Temat: Szkolenie wojskowe - odwołanie (wniosek)
    Od: "Sebastian" <banans@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sluzbe wojskową mam juz odbytą jednak teraz dostałem wezwanie na dodatkowe
    przeszkolenie wojskowe,
    ktore bedzie trwalo 2 tyg. Poniewaz obecnie pracuje i jestem osobą
    sprawującą ważne funkcje i odpowiedzialną
    za realizację biezących projektow chcialbym sie odwolac od tego wezwania.
    Moj pracodawca chetnie podpisze sie
    pod takim odwolaniem.
    Czy ktos z Was pisal cos podobnego i jak takie podanie powinno wygladac ??

    Pozdrawiam,
    Seba