  • Data: 2007-06-30 08:17:35
    Temat: Stluczka auta sasiada
    Od: tommy <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    okolo 1.5 roku temu _lekko_ stuknalem auto sasiada (dosyc drogie).
    Poszedlem do niego i go o tym poinformowalem, ze za szkode zaplace.
    Dzisiaj, ktos dowalil mu w te same drzwi co ja (w troche innym miejscu).
    Sasiad zagadal, ze chce naprawic teraz obie szkody naraz i chce ze mna
    spisac ta stluczke, ktora nastapila te 1.5 roku temu (sic!).
    Czy w ogole ktos mu uwzgledni cos takiego?
    Chcialem dobrowolnie, a on mi po 1.5 roku wyskoczyl... no nic :))))