  • Data: 2007-07-01 10:03:46
    Temat: Re: Stluczka auta sasiada
    Od: tommy <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 30 Jun 2007 22:48:15 +0200, Malgorzata K. napisał(a):

    > U?ytkownik "tommy" <t...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Mysle, ze wielu panow w tym wieku mocnoby sie obruszylo. A szczegolnie moj
    > Tato, gdyby zyl.
    > A zakonczyl zywota w wieku 50...
    >
    > I moze wynajac to cichej roboty. Nie musi sam....
    >
    > Malgorzata

    No nic, musze z tego miejsca oświadczyć, że to naprawdę porządny facet.
    Tutaj widzę, że powstaje jakaś biblia cwaniackich zagrywek starszych Panów
    i dresiarzy. Nie sądze, aby wynajmował on kogokolwiek - już prędzej sprawa
    trafiła by do sądu, ale nie wiem co on by osiągnął przez to. W takim
    momencie to ja jestem tym młodszym z kolegami dresiarzem :D Żart. ;-)