  • 21. Data: 2019-01-26 15:20:31
    Temat: Re: Stefan W
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Jan 2019 14:50:26 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Tu ci przyznam rację, ale czy masz pomysł na poprawę tego stanu rzeczy?
    > On jest wolnym człowiekiem.

    No jak to co Robercie ?
    Postawic na jego drodze funkcjonariusza, to bedziecie mogli zamknac za
    obraze funkcjonariusza, grozby karalne i usilowanie zabojstwa.
    Wystarczy ze powie "ja cie ch* zaraz zabije" i trzyma noz.

    Tylko prokurator go zaraz uwolni, bo przeciez niepoczytalny.
    Ale podstawa do leczenia zamknietego juz jest.

    J.

  • 22. Data: 2019-01-26 15:26:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-01-19 o 15:03, Shrek pisze:

    > Wniosek o przymusowe leczenie może złożyć rodzina lub opieka społeczna.

    To czego oczekujesz o Policji, Straży Więziennej czy szeroko pojętych
    służb? Ale tak konkretnie.

  • 23. Data: 2019-01-26 15:59:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Jan 2019 15:26:25 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > To czego oczekujesz o Policji, Straży Więziennej czy szeroko pojętych
    > służb? Ale tak konkretnie.

    No, w tym przypadku mozna by rzec, ze matka wniosek zlozyla.

    Policja zadzialala na odpierdol, SW podobnie.

    A potem szpital i tak by wypuscil z braku miejsc, i tego, ze z
    wlasciwymi lekami jest niegrozny.

    J.

  • 25. Data: 2019-01-26 16:41:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-01-19 o 15:59, J.F. pisze:

    > No, w tym przypadku mozna by rzec, ze matka wniosek zlozyla.

    Nie. Przyszła i powiedziała, że gość wspomina coś o czymś wielkim.

    > Policja zadzialala na odpierdol, SW podobnie.

    To napisz konkretnie co i na jakiej podstawie powinni zrobić. I we
    uwzględnij, że takich przychodzących i denuncjujących o tym, że ktoś tam
    się odgrażał, że coś zrobi są tysiące w roku.

    > A potem szpital i tak by wypuscil z braku miejsc, i tego, ze z
    > wlasciwymi lekami jest niegrozny.

    Powiedzmy sobie wprost - tu nie ma co szukać winnych. To była sytuacja,
    jak z samobójcą. Jeśli bardzo chce, to wcześniej czy później mu się uda.
    Gdyby go na scenę nie wpuścili, to zaatakowałby w innym miejscu. W inny
    dzień. Może zabił inną osobę. Ale co to w ogólnym rozrachunku zmienia,
    kogo by zabił. On do Prezydenta Gdańska bezpośrednio nic nie miał.
    Równie dobrze mogła chyba dowolna znamienita osoba mu wejść w drogę i
    mieć pecha.

  • 24. Data: 2019-01-26 16:41:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

  • 26. Data: 2019-01-26 16:44:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co drugi schizofrenik albo chce zrobić coś wielkiego, tylko nikt go nie
    > rozumie.

    Ale co drugi schizofrenik to już trochę mniej niż dowolna groźba
    karalna. A co drugi siedzący w więzienu za już poprłnione przestępstwa,
    to już może na tyle mała liczba i na tyle poważna sprawa, że ktoś mógłby
    się jednak nad tym pochylić. W końcu po to ich zatrudniamy, a nie do
    pilnowania pomników.

    > To się przecież zainteresowały.

    Aha.

    > Ale samolot przeleciał.

    Ciekwawe, że jak ktoś na czerwonym przejdzie, to ta logika nie działa.

    > No i nie ma zakazu latania samolotami przez
    > wariatów. Może powinien być, ale nie ma. Sprawdzili, ze broni nie zabrał
    > ze sobą i tyle.

    W zasadzie to praktycznie jest. O tym kto leci decyduje kapitan. Założe
    się, że jakby go poinformowano to koleś by nie poleciał. No ale po co.
    Przecież się zainteresowali i nawet notatka powstała!

    > Na podstawie pomówienia przez matkę?

    Hm - tak nazywacie informatorów?

    Shrek

  • 27. Data: 2019-01-26 16:46:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2019 o 15:12, J.F. pisze:

    > Ale co proponujesz - wytatuowac na czole "zakaz latania",

    Poinformować linie lotniczą i obsługę lotniska?

    Karetkę i na obserwację.

    Shrek

  • 28. Data: 2019-01-26 16:57:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To czego oczekujesz o Policji, Straży Więziennej czy szeroko pojętych
    > służb? Ale tak konkretnie.

    W tym wypadku oczekiwałbym, ze opieka społeczna wykona swoją robotę i
    złoży wniosek do sądu po przymusowe leczenie.

    A co do omawianego wcześniej przypadku Stefana W. Skoro szeroko pojęte
    służby nic nie mogą w przypadku kolesia ze zdiagnozowaną schizofrenią
    deklarującego popełnienie aktu z pogranicza przemocy i terroru... to
    znaczy że mamy tak jak napisałem państwo z tektury. I tyle.

    Shrek.

  • 29. Data: 2019-01-26 17:48:29
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Mamy więc kolesia ze zdiagnozowaną schizofrenią, mówiącego o tym że
    > zamierza dokonać aktu przemocy z użyciem broni. Pytają go co zamierza
    > zrobić, to im mówi, że kupi bilet na samolot. I... idzie na lotnisko,
    > kupuje bilet i wchodzi na pokład... Już nie mówię o dalszym ciągu, bo
    > chodzą pogłoski, że w międzyczasie chciał się do prezia na kwartał wbić.
    >
    > I nikt nie ma sobie nic do zarzucenia. Wcześniej był chuj dupa i kamieni
    > kupa, a teraz nawet tego nie ma i mamy państwo z tektury.

    Nie znam więziennego światka, ale myślę, że tam spory procent nie całkiem
    normalnyh ludzi.
    Nawet jak był normalny to po ciupie już całkiem normalny, pszynajmniej pszez
    jakiś czas nie będzie.
    Więc dążę do tego, że oni za każdym wypuszczanym nie mogą posłać agenta.
    I tak policja w Polsce jest droga.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 30. Data: 2019-01-26 19:23:45
    Od: n...@o...pl

    w <5c4c6a66$0$503$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Co drugi schizofrenik albo chce zrobić coś wielkiego, tylko nikt go nie
    > rozumie.

    I co drugi schizofrenik już jest po napadzie na kilka banków?
    A to spoko.

    W zasadzie dziwne, że nie wydano mu pozwolenia na broń.