  • 91. Data: 2019-01-27 23:00:39
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-01-19 o 20:46, Shrek pisze:

    > No właśnie - i dostajecie info od operatora, które nie jest dowodem z
    > czynnosci procesowej. Według twojego rozumowania jest więc nic nie warte
    > i należy je wyrzucuć do kosza.

    Należy zweryfikować w drodze czynności procesowych. Powodem tego
    przykładowo jest to, że nie da się przez 112 złożyć zawiadomienia o
    przestępstwie.

  • 92. Data: 2019-01-27 23:10:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Należy zweryfikować w drodze czynności procesowych. Powodem tego
    > przykładowo jest to, że nie da się przez 112 złożyć zawiadomienia o
    > przestępstwie.

    I tą informację od matki należało dokładnie tak samo potraktować.

    Shrek

  • 93. Data: 2019-01-27 23:24:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeśli uznamy, że te przechwałki są wiarygodne, to spokojnie da się coś
    > wymyślić.

    Odnoszę wrażenie, że do tej pory twierdziłeś, że nic nie da się zrobić,
    niezależnie od chęci lub ich braku nie ma podstaw prawnych i dupa z tyłu.

    > Rzecz w tym, że zdaje się, że nikt tego poważnie nie
    > potraktował tak do końca.

    No to jak zapowiedzi schizofrenika po wyroku o akcie grubej przemocy
    traktujecie tak lekko, że nie widzicie powodu, żeby go nie wpuścić do
    samolotu rejsowego to ja nie wiem co trzeba "paszczowo" odjebać,
    żebyście to wzięli na poważnie. Obecnie to pewnie będzie jakaś "mowa
    nienawiści", oczywiście tylko ze strony gorszego sortu.

    > Który skazany za ciężkie przestępstwo jest do końca normalny?

    Ten ze schizą na pewno nie. Jak wam brakuje funkcjonariuszy to weźcie
    tych co pilnują pomników, miesiączek i inwigilują opozycję, a nie
    tłumaczcie, że przecież jak świr to siła wyższa i nic się zrobić nie da.
    No chyba że by na czerwonym przeszedł - wtedy jest i podstawa prawna i
    konieczność zawodowa i komendant ze statystyki zadowolony.

    Shrek

  • 94. Data: 2019-01-28 01:24:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-27, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Jest wiarygodna, jak każda inna osoba. Równie dobrze mogę zawiadomić, że

    No własnie nie. Trzeba zwykle wyjatkowych okoliczności, aby matka
    zawiadamiała o czyms takim dot. wlasnego dziecka. Już praktycznie to
    powinno MZ dać dużo do myślenia, a były tez przeciez i inne
    okoliczności. Nie na darmo w prawie mamy rózne konstrukcję ograniczające
    odpowiedzialność / czynności gdy w grę wchodza osoby blisko
    spokrewnione.

    --
    Marcin

  • 95. Data: 2019-01-28 01:26:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-27, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A rzekomo regularnie rozmawial z psychiatra ...

    To może psychiatra niekompetentny, albo jak ten szef ochrony, wciskający
    kit i warto sprawdzic, czy faktycznie regularnie rozmawiał?

    --
    Marcin

  • 96. Data: 2019-01-28 02:31:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Jan 2019 23:24:37 +0100, Shrek napisał(a):
    > Odnoszę wrażenie, że do tej pory twierdziłeś, że nic nie da się zrobić,
    > niezależnie od chęci lub ich braku nie ma podstaw prawnych i dupa z tyłu.

    > No to jak zapowiedzi schizofrenika po wyroku o akcie grubej przemocy

    Ta jego "gruba przemoc" to co prawda napad na bank, ale zdaje sie
    z atrapa broni/wiatrowka.

    > traktujecie tak lekko, że nie widzicie powodu, żeby go nie wpuścić do
    > samolotu rejsowego to ja nie wiem co trzeba "paszczowo" odjebać,

    A co zrobi ?
    Bombe wniesie, pilota zastrzeli, czy stewardese udusi ?

> [...]

    > tych co pilnują pomników, miesiączek i inwigilują opozycję, a nie
    > tłumaczcie, że przecież jak świr to siła wyższa i nic się zrobić nie da.

    No jak nic, przeciez miesiaczki wazniejsze, nic to sie da na jednego
    niegroznego wariata :-)

    Albo zamknac tych, co szerza mowe nienawisci do pomnikow i miasiaczek,
    to sie zaraz funkcjonariusze uwolnia do innych zadan :-)

    J.

  • 97. Data: 2019-01-28 04:35:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-28, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > z atrapa broni/wiatrowka.

    > A co zrobi ?
    > Bombe wniesie, pilota zastrzeli, czy stewardese udusi ?

    Ponownie, jak to się ma do lotniskowej paranoi, że wystarczy powiedzieć
    w żartach, rozmowie z kolegą, innym dialogu, "bomba" i ma się przesrane
    z kretesem? Odważysz się powiedzieć do pani na bramce, lub ochroniarza,
    że udusisz kapitana lub stewardesę? :) I taka delkaracja ma ważyć więcej
    niż profil gościa ze stwierdzoną shizofrenią, historią napadów,
    deklaracjami że coś wywinie i osobistą matką, która sama idzie na
    policję i świadczy przeciwko niemu? Cos tu zdecydowanie nie klika.

    Dla jasności, tez nie widze powodu aby go nie wpuścić, ale widze spory
    powód, aby go mocno sprawdzić. Dużo mocniej, niż rutynowe sprawdzanko.

    --
    Marcin

  • 98. Data: 2019-01-28 06:36:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2019 o 02:31, J.F. pisze:

    > A co zrobi ?
    > Bombe wniesie, pilota zastrzeli, czy stewardese udusi ?

    Na słabeusza nie wyglądał. Wręcz przeciwnie. Wydaje mi się, że nawet bez
    broni byłby w stanie kogoś zabić.

    Shrek

  • 99. Data: 2019-01-28 06:40:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > deklaracjami że coś wywinie i osobistą matką, która sama idzie na
    > policję i świadczy przeciwko niemu? Cos tu zdecydowanie nie klika.

    Otóż to.

    > Dla jasności, tez nie widze powodu aby go nie wpuścić, ale widze spory
    > powód, aby go mocno sprawdzić. Dużo mocniej, niż rutynowe sprawdzanko.

    IMHO powód jak najbardziej jest. Jeśli są wątpliwości zawsze decyduje
    kapitan. Trzeba było jego spytać - jakoś mam przeczucie, że wiem jaka
    byłaby jego decyzja.

    Shrek

  • 100. Data: 2019-01-28 09:23:21
    Od: Kviat

    W dniu 2019-01-27 o 23:24, Shrek pisze:

> [...]
    > żebyście to wzięli na poważnie. Obecnie to pewnie będzie jakaś "mowa
    > nienawiści", oczywiście tylko ze strony gorszego sortu.

    Albo trzeba odjebać pójście na koncert WOŚP.

    http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24405761,ki
    edys-kopal-uczestnikow-koncertu-teraz-bedzie-glownym
    -specjalista.html

    Policjant, którego telewizyjne kamery uchwyciły, jak kopie zatrzymanych
    podczas koncertu WOŚP, dzisiaj awansuje na zastępcę szefa wydziału
    zajmującego się bezpieczeństwem imprez masowych.
    - To bulwersująca sytuacja. Wysokie stanowisko w kluczowym wydziale
    komendy wojewódzkiej otrzymuje policjant, który miał problemy z
    przestrzeganiem prawa - mówi nam doświadczony małopolski policjant.
    Chodzi o podinspektora Tomasza Marszałkowskiego. W grudniu został
    zastępcą naczelnika wydziału Sztab Policji w krakowskiej KWP. To
    jednostka, do której zadań należy m.in. organizowanie i koordynowanie
    działań policyjnych związanych z bezpieczeństwem imprez masowych.

    Skąd to oburzenie na awans Marszałkowskiego? Cofnijmy się do stycznia
    2002 r. Wtedy przed Klubem'38 w Krakowie, w którym trwał punkowy koncert
    na rzecz WOŚP, doszło do rozróby. Zatrzymano prawie 40 osób, w
    większości pijanych. Filmujący zamieszki reportażyści szwajcarskiej
    telewizji zarejestrowali wówczas brutalne działania jednego z
    policjantów. Na kadrach widać, jak policjant w cywilu kopie zatrzymanego
    chłopaka w brzuch, potem - z większą siłą - w głowę. W kolejnej scenie
    "cywil" - znany z poprzedniego ujęcia - kopie z kolei młodą dziewczynę w
    brzuch. Ofiara zwija się z bólu. Kolejny fragment: do młodego mężczyzny
    siedzącego na śniegu podchodzi ten sam "cywil" i z marszu wymierza
    kopniaka w okolice głowy."

    Pozdrawiam
    Piotr