  • 151. Data: 2023-07-31 12:11:03
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jul 2023 19:53:14 +0200, Shrek wrote:

    > NIe wiemy na co jeszcze się pożaliła i na co jeszcze się pożali. Po tym

    Sąd tylko o telefonie pisał, wiec jesli sie jeszcze na coś pożaliła,
    to w osobnym piśmie ...

    > telefonie federa zapowiadała szarpanie kulsonów - mam nadzieję, że nie
    > rzucali słów na wiatr.

    > A streścisz dla piśmiennych?

    Kierowca samochodu trafil na agresywnego motocyklistę, sfilmował,
    wysłał policjantom, policjanci skierowali sprawe przeciw kierowcy
    samochodu do sądu za zajeżdzanie drogi motocykliscie.
    A przeciw motocykliscie nic. I odmowana podania danych motocyklisty.
    Tylko ze we wniosku do sądu dane motocyklisty były jako świadka,
    wiec można było prywatny akt oskarzenia złożyc,
    a do prokuratury ... poleciało doniesienie na komendanta za
    zaniedbania. i to jest wlasnie od 2:30 ... brzmi poważnie.

    J.

  • 152. Data: 2023-07-31 12:15:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jul 2023 19:44:47 +0200, Shrek wrote:

    > https://www.polsatnews.pl/wideo/sprawa-pani-joanny-e
    kspert-lekarz-mogl-zlamac-tajemnice_6824614/

    > Gdzieś koło 30 sekundy.

    > Dlaczego - skoro są robione to po to żeby wyszły dobrze a nie z dupy -
    > zwłaszcza że filozofii w tym nie ma. Niby dlaczego mieliby z
    > premedytacją robić źle?

    Moze dlatego, ze ta drobna ilość z wacika nie ma dla medycyny
    znaczenia.

    > W składzie nie widzę.

    Ja tez nie. Jest alkohol, ale fenoksyetylowy.

    Czyli co - na wodzie zrobiony?

    Znikome stezenie tego alkoholu f. ale ... a proba na etanol go nie
    mierzy? :-0

    J.

  • 153. Data: 2023-07-31 12:28:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Jul 2023 11:44:48 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Porozmawiać wolno, tylko to nie stanowi DOWODU w sprawie. Jak chcesz
    > mieć dowód, to musisz wykonać czynność procesową. W zależności od tego,
    > jaką, to osoba może albo nie może (a przynajmniej nie powinna) kłamać.

    A kiedys sugerowałeś, ze i porozmawiać nie wolno, bo to już jakby
    przesłuchanie.

    > Ale sąd na podstawie tej rozmowy raczej nikogo nie skaże. Trzeba zrobić
    > oględziny, przesłuchać świadków, ewentualnie powołać biegłego.

    Dokładnie, ale mają zgrubny obraz sytuacji, i wiedzą na czym sie
    koncentrowac. Szczegolnie jak sie uda załatwic w trybie "czy przyjmuje
    pan/i mandat"

    Ale zawsze pytają, nawet jak są ranni w wypadku.

    > Wydaje mi się, że zatrzymywanie tego komputera i telefonu było właśnie
    > podyktowane tym, że nie mogli lub nie chcieli przesłuchać świadka, a
    > zatem nie było DOWODU na to, że telefon nie posłużył do zakupu pigułek.

    IMO - to i w telefonie ciekawe rzeczy moglby sie znaleźć odnosnie tego
    zakupu. Ale to juz niech sie kulsony tłumaczą, co podejrzewali

    > Do czasu rozpatrzenia przez sąd zażalenia kobietę przesłuchano i DOWÓD
    > już był - stąd taka, a nie inna decyzja sądu.

    Zażalenie sie składa do sądu czy prokuratora?
    Bo widac prokurator przekazał do sądu, sam nie zwolnił.

    J.

  • 154. Data: 2023-07-31 13:08:02
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Sąd cywilny. Z chwilą nabycia sprzedający ma roszczenie o zapłatę, a Ty
    > o otrzymanie towaru. Jak nie dostałeś, to wnosisz o nakaz zapłaty,m
    > który nawet bez rozprawy dostaniesz i sprzedający ma 14 dni na sprzeciw,
    > a potem masz prawomocny tytuł, z którym możesz iść do komornika. Nie
    > wiem, czy ktoś ostatnio robił nakaz, ale jak tak, to niech napisze ile
    > czasu czekał - bo ja dawno nie trenowałem. Śmiem twierdzić, ze nakaz
    > dostaniesz szybciej, niż Policja skończy czynności sprawdzające.

    Najczęściej to sprzedający nic nie nabywa, bo nabycie jest
    po przekazaniu praw czyli po fakturze. Jak już jest oszustwo,
    to jak pozwać na fikcyjne dane sprzedawcy podane w sieci?
    Może napiszesz jakiś poradnik?
    Po trzecie jak to się ma do przypadku, który opisałem, gdzie podałem
    policjantom dwa adresy internetowe z kolejnymi sklepami i innymi danymi,
    ale powiązane tymi samymi numerami telefonu gdzie pewnie dane też nie
    pasowały do żadnych ewidencji - co więcej często były prawdziwe, tylko
    tamtenn nprzedsiębiorca nie była swiadomy, że podano inne dane na www do
    kontaktu.
    Jaką masz teraz wersję? Jak sąd ma to zbadać jak nie ma danych?
    Sąd będzie zlecał policji czy komu czy roześle referentów w teren?
    Puknij się w głowę kolego, to może oprzytomniejesz.

  • 155. Data: 2023-07-31 17:20:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.07.2023 o 11:07, J.F pisze:

    > Od razu.
    > Widac komendant byl bardzo wk* za rozbity radiowoz :-)

    E tam. Jeden spokojnie odszedł na emkę drugi już chyba wrócił.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 156. Data: 2023-07-31 17:20:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zwłaszcza, jak nie ogarnia słowa pisanego i sam sobie wymyśla takie
    > kazusy, z którymi walczy.

    "ja nie napisałem, tego co wam napisałem" odcinek chuj wie który:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 157. Data: 2023-07-31 17:28:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wydaje mi się, że zatrzymywanie tego komputera i telefonu było właśnie
    > podyktowane tym, że nie mogli lub nie chcieli przesłuchać świadka, a
    > zatem nie było DOWODU na to, że telefon nie posłużył do zakupu pigułek.

    Ale wiesz, że to tak nie działa (a w zasadzie to nie powinno działać, bo
    jak działa to widać). To nie obywatel ma przedstawiać _dowód_ że
    _nie_popełniono_ przestępstwa, a kulson ma przedstawić racjonalne
    uzasadnienie. Ty masz chuja i też nie ma dowodu że nikogo nie
    zgwałciłeś, należy ci go uciąć i zatrzymać jako dowód. No chyba że
    udowodnisz że nikogo nie zgwałciłeś:P

    > Do czasu rozpatrzenia przez sąd zażalenia kobietę przesłuchano

    A przesłuchano? W jakim charakterze? Skąd masz tą wiedzę?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 158. Data: 2023-07-31 17:30:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Źle podejrzewasz. Algorytm CPR w wypadku próby samobójczej wysyła
    > domyślnie formatki do pogotowia i Policji.

    Być może. W przypadku samej groźby też zawsze?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 159. Data: 2023-07-31 17:31:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Jul 2023 17:20:09 +0200, Shrek wrote:

    > E tam. Jeden spokojnie odszedł na emkę drugi już chyba wrócił.

    Wrócił, ale z takim wpisem, ze teraz musi wszystko robić, co mu
    komendant każe.
    I wcale nie tak spokojnie, bo sprawa nieudzielenia pomocy chyba ciągle
    grozi - ale moze właśnie władza gra na zwłokę.

    No ale od razu mowili "tych osób nie powinno tam być", a nie
    "wszystkie procedury zostały zachowane" :-)

    J.

  • 160. Data: 2023-07-31 17:32:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.07.2023 o 12:15, J.F pisze:

    > Moze dlatego, ze ta drobna ilość z wacika nie ma dla medycyny
    > znaczenia.

    A jak drobna? Tak czy inaczej - nie wydaje mnie się, żeby w ogóle
    jeszcze używali spisrytusu a już zapewne tego nie robią jak oznaczają alko.

    > Czyli co - na wodzie zrobiony?
    >
    > Znikome stezenie tego alkoholu f. ale ... a proba na etanol go nie
    > mierzy? :-0

    Szczerze to nie wiem. Ale zakładam że jak robią badania na promile to
    robią tak żeby sensowanie wychodziło. Przecież tam nie pracują idioci.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!