eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzet z serwisu uszkodzonySprzet z serwisu uszkodzony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "Jaro" <j.a.r.e.c.k.y.WSTAW.MALPKE.a.s.t.e.r.KROPKA.pl.>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprzet z serwisu uszkodzony
    Date: Fri, 1 Dec 2006 14:27:44 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    Lines: 14
    Message-ID: <45701db6$0$17942$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 01 Dec 2006 12:19:02 GMT
    NNTP-Posting-Host: 85.222.9.180
    X-Trace: 1164975542 mamut2.aster.pl 17942 85.222.9.180:4597
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:430401
    [ ukryj nagłówki ]

    Oddalem do serwisu DVD, sprzet zostal naprawiony lecz przy odbiorze
    zauwazylem ryse ok 1cm na przednim panelu. Zostawilem to DVD w serwisie i
    napisalem pismo, ze wzg na rysy ktore pojawily sie na sprzecie nie odbieram
    go i prosze o wymiane na nowy lub naprawe. Dzisiaj minelo 8 dni od tego
    momentu i zadzwonil do mnie pan z w/w serwisu i poinformowal ze tej rysy nie
    naprawia dlatego ze jest to sprzet uzywany i ja sam moglem im oddac DVD z
    rysa i oni nie musze nic z tym zrobic. Powiedzial tez ze nie mam jak im
    udowodnic ze rysa powstala z winy serwisu. Czy ja jeszcze moge cos z tym
    zrobic? Oni sie zapieraja ze nic z tym nie zrobia bo to nie ich wina.

    Pozdrawiam
    Jaro


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1