  • Data: 2007-01-25 17:54:44
    Temat: Sprzedaż papierosów online - Anglia, Irlandia.
    Od: "pp" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam zamiar stworzyć stronę ze sklepem internetowym, który sprzedaje
    papierosy na rynek Wielkie Brytanii i Irlandii, i teraz moje pytanie; czy
    to jest legalne ? Co muszę zrobić żeby było FULL LEGAL ? Będę wdzięczny za
    każdą odpowiedź.
    PS. Stronka ma być dla Naszych Rodaków na Wyspach i Irlandii (w języku
    polskim), oraz anglików i irlandczyków (w języku angielskim).
    PS2. Jak to się będzie miało do 1 Lipca 2007 kiedy w GB będzie zakaz palenia
    w miejcach publicznych ?