  • Data: 2006-08-04 22:02:37
    Temat: Sprzedaz mieszkania po zmianie jego statusu
    Od: "Weronika Styka" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    oddaję spółdzielni mieszkanie lokatorskie; w myśl statutu, spółdzielnia odda
    mi "zrewaloryzowny" wkład mieszkaniowy. Życzliwy podpowiada mi inne
    rozwiazanie - przekształcić to mieszkanie na własnościowe i następnie
    przedać. Wg tej rady mam na tej operacji zyskac parę złotych. Czy ktoś
    spotkał sie z podobnym działaniem i czy w tym nie kryje sie jakaś pułapka?
    Czy nie wyskoczą jakieś koszty ktore miast zysku przyniosą stratę. Bo z
    prawnego punktu widzenia chyba wszystko jest OK?

    Z góry dziękuje za wszystkie rady i sugestie
    Weronika