  • Data: 2005-11-06 23:04:04
    Temat: Spadek-pytania
    Od: "news.tpi.pl" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hi
    3 miesiace temu zmarl moj dziadek.Ja mieszkam z babcia, zyja tez dwie corki.
    Dziadek sporzadzil u notariusza testament powolujac mnie do calosci spadku
    (taki sam testament sporzadzila rowniez babcia).Jak wyglada ewentualny
    podzial spadku,czy jest jakas roznica miedzy zlozeniem w sadzie wniosku o
    stwierdzenie nabycia spadku do 6 miesięcy od daty smierci czy 6 miesiecy po
    dacie smierci (bo ktos mi cos na ten temat wspominał), ewentualnie jakies
    inne istotne dla mnie sprawy-bo jedna z corek zaczyna cos "kombinowac" ;-).
    Czy babcia powinna zrobic jeszcze jakies kroki zebym nie mial "problemow"
    np. z mieszkaniem po jej ewentualnej smierci (chcialaby zrobic mi
    darowizne).

    pozdrawiam