  • Data: 2005-11-07 08:08:56
    Temat: Re: Spadek-pytania
    Od: "news.tpi.pl" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dkmk3m$iht$1@news.interia.pl...
    > No i babci (wdowie po zmarłym dziadku) przysługuje zachowek.

    Dzieki pieknie za szybka odpowiedz :-)

    Doprecyzujmy:
    Testament jest sporzadzony z 10 lat temu u notariusza wiec podważenie raczej
    nie wchodzi w rachube.
    Babcia nic odemnie nie bedzie chciala (jedna z córek-moja mam tez). Dlugow
    dziadek nie ma zadnych na
    100% wiec termin 6 miesiecy raczej nic nie zmieni w moim polozeniu. Co do
    mieszkania i innych dóbr -
    mieszkanie jest wlasnosciowe (mieszkam w nim z babcia od urodzenia
    praktycznie) ,jest tez garaz wlasnosciowy,
    auto (zarejstrowane na dziadka ale tez jestem jako wspolwlasciciel w nim
    wpisany) , jakies książeczki w banku.
    Jak wyglad sprawa w sadzie musza byc wszyscy (ja, babcia, corki) -sad
    stwierdza co sie komu nalezy ,
    czy odrazu wycenia jak jaka kase musze ewentualnie zaplacic córce ? Jakie
    kroki moze podjac corka jesli
    ja na razie nie podejmuje zadnych?

    ps
    Koszty pochowku (rachunek) sa na babcie.

    jak cos cobie jeszcze przypomne to dopisze :-)

    pozdro