    From: "Tomek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Smutna sprawa.
    Date: 21 Aug 2005 14:51:12 +0200

    Jest sobie pani. Ma trójkę dzieci. Kilkanaście lat ma jedno, reszta mała i
    bardzo mała. Kazde ponoć z innym tatusiem. Jeden znany, pracuje za granicą. Do
    pani tej przychadzą lumpy wszelakiej maści. Wóda z melin to normalny posiłek,
    dzieci również. Ostatnio najstarsze dziecko biegało po ulicy z dwójka młodszych
    i chciało rzucić się pod samochód. Prawdopodobnie nie wytrzymuje już sytuacji.
    Te informacje pochodzą od innych osób. Nie mam możliwości ich zweryfikowania.
    Ale są na tyle niepokojace że powinien ktoś obiektywny to sprawdzić. Nie chcę w
    jakiś sposób być w tą sprawę zamieszany. Kogo powiadomić żeby po angielsku móc
    opuscić spotkanie z gwarancją nie ciągania po dziwnych miejscach. Policje jakoś
    wykluczam. Rodzina ze względu na powiązania z okolicznym lumpiarstwem jest chyba
    pod jakąś kontrolą dzielnicowego. Szkoda tych dzieci. Moze być i również szkoda
    innych ludzi, jak dziecko będzie się chciało zabić np. odkręcajac gaz. A moze i
    nie szkoda sąsiadów tej pani. Wiedzą o wszystkim więcej niż ja i nie reagują. Co
    zrobić ?
    Tomek