  • Data: 2007-08-03 10:44:55
    Temat: Sklepy internetowe - odbiór osobisty
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Gdy zamówie w jakimś sklepie internetowym coś, przysługuje mi prawa zwrócić w
    ciągu 10 dni zakupiony towar. Ale co będzie gdy zamówie w sklepie
    internetowm, ale odbiore osobiście w siedzibie firmy? Wtedy to nie łapie się
    na transakcje zawartą poza siedziebą firmy?
    A gdy zapłace przelewem(czyli transakcja zachodzi poza siedziba firmy?), i
    tylko przyjde odebrać towar do siedziby firmy, czy w takiej sytaucji
    przysluguje mi możliwości zwrotu?
    Chce kupić aparat i nie jestem pewine właściwego medelu, a nigdzie nie mogę
    dostać takiego w łapy by go osobiście obadać, i stąd kombinuje jak tu mieć
    możliwość zwrotu sprzętu...

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski