eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSerwis komputerowy - pytanie o gwarancjeSerwis komputerowy - pytanie o gwarancje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " " <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Serwis komputerowy - pytanie o gwarancje
    Date: Mon, 20 Oct 2008 14:40:11 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 12
    Message-ID: <gdi58b$no$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1224513611 760 172.20.26.242 (20 Oct 2008 14:40:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Oct 2008 14:40:11 +0000 (UTC)
    X-User: stngr
    X-Forwarded-For: 83.23.12.137
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:559153
    [ ukryj nagłówki ]

    Pytanie takie prawniczo - konsumenckie

    Czy serwis komputerowy ma prawo nie przyjac mojego zestawu czesci - ktore sa
    na gwarancji wszystkie zaslaniajac sie "oplata za testowanie sprawnego
    sprzetu 50PLN". Ja nie mam obowiazku miec niewiadomo jakiej wiedzy
    informatycznej (mam, ale nie wazne) albo magazynu czesci na przetestowanie
    zeby okreslic dokladnie co nie dziala - plyta, proc lub ram (ram malo
    prawdopodobne), reklamuje zestaw ktory nie dziala a nie pojedyncze czesci.
    Ktos ma pojecie jak byc powinno? I czy maja prawo wymyslac sobie takie cos?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1