eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSerwis komputerowy - pytanie o gwarancje › Re: Serwis komputerowy - pytanie o gwarancje
  • Data: 2008-10-21 22:24:11
    Temat: Re: Serwis komputerowy - pytanie o gwarancje
    Od: "BETON" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >zainteresuj sie tym
    http://e-prawnik.pl/koncesje-i-zezwolenia/certyfikat
    -na-skladanie-komputerow,odpowiedzi,prawo-administra
    cyjne


    Rozumiem ze kupiłeś kupe część.
    Zapłaciłeś w sklepie zeby to poskładali do kupy i działąło.
    I działało- ale nie działa.
    Problem pierwszy polega na tym ze czesto ludzie twierdzą ze komputer nie
    dziaała ( sprzetowo)=- a okazuje sie ze jest problem softwarowy- np brak
    sterownika, czy np wirus.

    Ty idziesz do sklepu z kartą graficzną- (źle działą z wirusem) U nich okazuje
    sie sprawna.
    Dlaczego sklep ma płacić z expertyze ?

    NIe rozumiem skąd teoria ze RAM zadko pada.
    Zapewniam ze nie jest to ewenement....

    W sklepie zazwyczaj teraz kupujesz cześći- ( i z częsciami wracasz w razie
    serwisu-i za kasę je składają... Zestawy to masz w TESCo..(patrz link)
    Kupujesz auto, jedziesz na stacje paliw - kupujech chrzczone paliwo- auto
    kicha i gaśnie... Jedziesz do dilera, on naprawia auto- stwierdza ze wina
    paliwa- Też masz pretensje ze cie skasuje na usługe----- NIE. Zapłacisz i
    polecisz na stacje....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1