eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSerwis komputerowy - pytanie o gwarancje › Re: Serwis komputerowy - pytanie o gwarancje
  • Data: 2008-10-20 20:17:42
    Temat: Re: Serwis komputerowy - pytanie o gwarancje
    Od: armar <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > On Mon, 20 Oct 2008, wrote:
    >
    >> reklamuje zestaw ktory nie dziala a nie pojedyncze czesci.
    >> Ktos ma pojecie jak byc powinno? I czy maja prawo wymyslac sobie takie
    >> cos?
    >
    > Można sprowadzić rzecz do absurdu - jakby przyjąć Twój tok rozumowania,
    > to sprzedawca powinien rozwikływać również problem gościa, który
    > kupił (u tego sprzedawcy) komplet rzeczy, wśród których (zdaniem tego
    > gościa co kupił) któraś jest zepsuta, bo on perpetuum mobile poskładał
    > ("przecież się na tym nie znam", prawda?) i mówi że mu nie działa
    > a powinno ;)

    Gotfryd, troszkę przesadzasz, bo jeśli stngr kupił te części
    złożone przez sprzedawcę jako "zestaw", to ten zestaw
    powinien razem działać. I zapewne działał dopóki coś nie padło.
    Jeśli "zestaw" się zepsuł, to nabywcy nie powinno interesować
    doszukiwanie się co konkretnie w zestawie się zepsuło.
    Sprzedawca powinien wymienić "zestaw" na wolny od wad.
    To co piszesz jest prawdziwe tylko przy zakupie części,
    a nie "zestawu".

    --
    Pozdrawia Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1