eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSerwis komputerowy - pytanie o gwarancjeRe: Serwis komputerowy - pytanie o gwarancje
  • Data: 2008-10-20 20:07:17
    Temat: Re: Serwis komputerowy - pytanie o gwarancje
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:gdi58b$no$1@inews.gazeta.pl s...@W...gazeta.pl
    <s...@W...gazeta.pl> pisze:

    > Pytanie takie prawniczo - konsumenckie
    > Czy serwis komputerowy ma prawo nie przyjac mojego zestawu czesci -
    > ktore sa na gwarancji wszystkie zaslaniajac sie "oplata za testowanie
    > sprawnego sprzetu 50PLN".
    A co kupiłeś? Podzespoły czy komputer?
    Wszystko u jednego sprzedawcy?

    > Ja nie mam obowiazku miec niewiadomo jakiej
    > wiedzy informatycznej (mam, ale nie wazne)
    Wielu już tak mniemało...
    Często się ich spotyka w serwisach... :P

    > albo magazynu czesci na
    > przetestowanie zeby okreslic dokladnie co nie dziala - plyta, proc lub
    > ram (ram malo prawdopodobne), reklamuje zestaw ktory nie dziala a nie
    > pojedyncze czesci. Ktos ma pojecie jak byc powinno? I czy maja prawo
    > wymyslac sobie takie cos?
    Wracamy do początku - co kupiłeś?

    Natomiast ogólnie - IMO sprzedawca nie moze odmówić. Kupione u niego,
    dokonał dobrowolnie zobowiązania gwarancyjnego o określonych warunkach,
    które ty dokonując zakupu zaakceptowałeś. Również te o opłacie za
    nieuzasadnioną reklamację.
    Tylko po co korzystać z gwarancji?

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1