eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSerwis komputerowy - pytanie o gwarancje › Re: Serwis komputerowy - pytanie o gwarancje
  • Data: 2008-10-23 09:02:21
    Temat: Re: Serwis komputerowy - pytanie o gwarancje
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    napisał(a):

    > Pytanie takie prawniczo - konsumenckie

    > Czy serwis komputerowy ma prawo nie przyjac mojego zestawu czesci - ktore sa
    > na gwarancji wszystkie zaslaniajac sie "oplata za testowanie sprawnego
    > sprzetu 50PLN". Ja nie mam obowiazku miec niewiadomo jakiej wiedzy
    > informatycznej (mam, ale nie wazne) albo magazynu czesci na przetestowanie
    > zeby okreslic dokladnie co nie dziala - plyta, proc lub ram (ram malo
    > prawdopodobne), reklamuje zestaw ktory nie dziala a nie pojedyncze czesci.
    > Ktos ma pojecie jak byc powinno? I czy maja prawo wymyslac sobie takie cos?

    Skoro zmontowales te czesci to Ty jestes producentem tego zestawu.
    Mozesz zlecic serwisowi dowolna prace a serwis moze rzadac dowolnej za
    to zaplaty. Wszystko zalezy od tego jak sie umowicie. Stoje na
    stanowisku, ze skoro zyczysz sobie by serwis zdiagnozowal kazda czesc to
    za diagnoze kazdej powinienes zaplacic.

    j.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1