  • 31. Data: 2021-04-15 07:40:08
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 14.04.2021 o 18:56, Robert Tomasik napisał:

    > MAsz racje w kontekście kar administracyjnych. Ale powiedz mi, jakie
    > znaczenie ma uchwalenie Stanu Nadzwyczajnego lub nie w kontekście
    > zagrożenia zakażeniem chorobą zakaźną spowodowanym niestosowaniem się do
    > procedur zabezpieczających?

    Jeśli chcesz ingerować w jakiekolwiek wolności w tak drastyczny sposób,
    to jednak jest to jedyny sposób w naszym kraju i dobrze, bo poza
    możliwością wprowadzania w tym czasie ograniczeń, są pewne
    "bezpieczniki" dla obywatela w tym okresie. Stąd jest to takie istotne.
    Inna sprawa, że obecna pandemia jest jedynie efektem stworzonej na
    czyjeś zamówienie paniki.

    Wczoraj ciekawy wywiat na ten temat dał dr Rubas:
    https://www.youtube.com/watch?v=Wfuph0kc9m0
    a skoro jesteśmy na grupie prawniczej, ciekawy wywiad na ten temat dał
    niedawno Piotr Schramm: https://www.youtube.com/watch?v=uUTl5yzcvk4

    --
    http://zrzeda.pl

  • 32. Data: 2021-04-15 12:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski kaczus@_wiadomo_.onet.pl ...

    > Problem jest taki, że lekarze twierdzą, że zarażenie się od osoby
    > bez objawów (czyli niechorującej, a tylko będącej nosicielem
    > wirusa) jest bliskie 0. Dodatkowo, testy PCR mają małą
    > wiarygodność i jak (znowu) twierdzą lekarze nie powinno sie z nich
    > korzystać, bez uzasadnienia, bo sam wynik, bez innych objawów o
    > niczym nie przesądza.

    Podasz jakies zrodło do tej informacji o prawdopodobienstwie bliskim 0?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 33. Data: 2021-04-15 13:27:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik Tomasz Kaczanowski kaczus@_wiadomo_.onet.pl ...

    > Podasz jakies zrodło do tej informacji o prawdopodobienstwie bliskim 0?

    IMHO lekarze którzy by coś takiego *stanowczo* twierdzili
    "z podpisaniem się" mieliby kiepskich prawników :-)

    AFAIR jest można zarażać jeszcze przed wystąpieniem objawów.
    AFAIR w Rosji odpowiedzialność karna za łamanie zakazów kwarantanny jest
    wyraźnie zaostrzona gdy ktoś się na skutek tego zaraził/zmarł.
    Wiec możemy porozmawiać o odpowiedzialności cywilnej firmy organizującej
    wesele jak ktoś się na nim zarazi (a potem umrze). IMHO zasada
    "chcącemu nie dzieje się krzywda" nie powinna wyłączyć *całkowicie*
    odpowiedzialności w tym przypadku.

    --
    A. Filip

  • 34. Data: 2021-04-15 14:53:59
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 15.04.2021 o 12:59, Budzik napisał:
    > Użytkownik Tomasz Kaczanowski kaczus@_wiadomo_.onet.pl ...

    > Podasz jakies zrodło do tej informacji o prawdopodobienstwie bliskim 0?

    https://wei.org.pl/wp-content/uploads/2021/03/Ani-je
    dnej-%C5%82zy.-Ochrona-zdrowia-w-pandemii.pdf
    Tu pisze o tym miedzy innymi dr Basiukiewicz, powołując się na kilka
    badań, między innymi:
    https://www.nature.com/articles/s41467-020-19802-w

    --
    http://zrzeda.pl

  • 35. Data: 2021-04-15 19:59:12
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Wczoraj ciekawy wywiat na ten temat dał dr Rubas:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Wfuph0kc9m0

    cyt.
    Film niedostępny
    Ten film został usunięty, ponieważ był za dług

    Hit! Ile można tam wrzucić aby nie był za długi?

    Pamiętam czasy kiedy max. długość wynosiła 10 minut.

  • 36. Data: 2021-04-15 20:10:15
    Od: Kviat

    > https://wei.org.pl/wp-content/uploads/2021/03/Ani-je
    dnej-%C5%82zy.-Ochrona-zdrowia-w-pandemii.pdf

    Jak widzę w tekście, że ktoś przywołuje jakieś wypowiedzi Ziemkiewicza,
    to mi się zapala czerwona lampka, choć muszę uczciwie przyznać, że kilka
    wniosków jest całkiem sensownych. Bilansowo wygląda to dobrze, pod
    warunkiem, że akceptujemy "straty w ludziach" z powodu covida.
    Perspektywa się trochę zmienia, gdy te "akceptowalne straty" dotyczą
    akurat kogoś z rodziny.

    A jak czytam coś takiego:
    "Blokowane leki zaś były po to, by można było warunkowo wprowadzić na
    rynek nieprzetestowane szczepionki"

    albo to:
    "zgony są wywołane tym, że ludzie nie są leczeni poprawnie na wstępnym
    etapie. Opisywali to lekarze dr Halat, dr Bodnar, czy profesor Kuna."

    to mi się robi niedobrze.

    Wszyscy lekarze niepoprawnie leczą, bo są debilami.
    Nie ma żadnych dowodów na to, że amantadyna jest skuteczna.

    Na marginesie dodam, że prof. Maciej Giertych wierzył w smoki czy
    dinozaury żyjące w średniowieczu (czy jakiś tak), pani Przyłębska mgr na
    paskach TVpis jest profesorem, a prof. Szyszko wierzył w chemtrailse.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 37. Data: 2021-04-16 07:44:26
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 15.04.2021 o 20:10, Kviat pisze:

> [...]

    > Wszyscy lekarze niepoprawnie leczą, bo są debilami
    > Nie ma żadnych dowodów na to, że amantadyna jest skuteczna.

    właśnie takie straty w ludziach ze względu na złe leczenie mam w
    rodzinie w związku ze złym leczeniem w szpitalu. Po prostu na oddziałach
    covidowych przestawali leczyć na cokolwiek (bo na covida nie leczono
    skutecznie, aczkolwiek pomimo, że osoba covida zwalczyła, to i tak już
    nie przywrócono właściwego leczenia). I nie chodzi o amantadynę. Mi się
    niedobrze robi, jak ktoś słucha głównie mediów oficjalnych, które po
    prostu kłamią i nie tylko te znamienite nazwiska to twierdzą (można
    jeszcze dopisać profesora Rutkowskiego, dr Rubasa i wielu innych). Wiem
    również od lekarzy znajomych (powiedzmy chcących zachować anonimowość).

    Kolejną ofiarą właśnie nieprawidłowego leczenia mogła byc moja mama, bo
    też teleporada. Leki jak się okazało z dupy, po których czuła się
    gorzej. Całe szczęście bratowa ją odwiedziła i jak zobaczyła w jakim
    jest stanie wezwała lekarza na wizytę domową i ten kazał odstawić te
    leki, twierdząc, że są niewłaściwe. Tak bo leki należy dobierać zgodnie
    z tym co wie nauka, a nauka zna kilka procedur leczenia, ale
    potwierdzane są teraz, choć znane od dawna i dostała odpowiednią kurację
    i poprawiło jej się dość szybko. O tych kuracjach teraz też mówił dr
    Basiukiewicz w kilku programach, ja znam je sprzed kilku miesięcy, tyle
    że znowu, u nas nie zatwierdzone. Zatwierdzone jest natomiast leczenie
    drogim lekiem, który jest nieskuteczny, o czym też mówią badania.

    > Na marginesie dodam, że prof. Maciej Giertych wierzył w smoki czy
    > dinozaury żyjące w średniowieczu (czy jakiś tak), pani Przyłębska mgr na
    > paskach TVpis jest profesorem, a prof. Szyszko wierzył w chemtrailse.

    wiesz TVPiS, czy TVN, grają tu w jednej drużynie.

    A tak przy okazji, nie znam tego źródła i zastanawiam się na ile ta
    informacja jest prawdziwa:
    https://greatreject.org/laboratories-cant-find-covid
    -19-in-positive-tests/
    Ktoś mi podesłał, tylko nie wiem, czy to Aszdziennik, czy coś, co będzie
    można gdzieś potwierdzić. Przy dzisiejszej dezinformacji wszystko jest
    możliwe.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 38. Data: 2021-04-16 07:48:02
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 15.04.2021 o 19:59, Astralny Rębajło napisał:

> [...]
    >

    > Hit! Ile można tam wrzucić aby nie był za długi?
    >
    > Pamiętam czasy kiedy max. długość wynosiła 10 minut.

    Polityka fb i yt, filmy, które są niezgodne z oficjalnym przekazem o
    covid są usuwane. Dlatego nie jest łatwo dotrzeć ludziom do informacji.
    Często są to nazwiska epidemiologów do niedawna brylujących w mediach,
    ale ponieważ mówią inaczej niż jest prowadzona narracja, nie zgodzili
    się grać "w jednej covidowej drużynie", tosię ich wycina ze wszelkich
    mediów.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 39. Data: 2021-04-16 08:30:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > Ktoś mi podesłał, tylko nie wiem, czy to Aszdziennik, czy coś, co będzie
    > można gdzieś potwierdzić. Przy dzisiejszej dezinformacji wszystko jest

    W to, że nie znaleźli w 1500 próbkach żadnego wirusa, to mi się nie chce
    wierzyć. Ale że te statystyki nasze są niewiarygodne, to wszyscy od
    początku wiedzą. Testy dają kilkudziesięciu procentowe marginesy błędu.
    Porównywalne prawdopodobieństwo wytypowania chorej osoby byłoby przy
    rzucaniu kostką.

    --
    Robert Tomasik

  • 40. Data: 2021-04-16 11:49:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Apr 2021 08:30:11 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > początku wiedzą. Testy dają kilkudziesięciu procentowe marginesy błędu.
    > Porównywalne prawdopodobieństwo wytypowania chorej osoby byłoby przy

    Zaraz zaraz - test PCR WHO uznawalo za rzetelny.
    WHO sie mylilo?

    No ale ludzie umierali/umieraja dosc masowo, i to jest fakt.
    Nie zaden koronawirus, tylko jakas ostra grypa ?

    No coz, poczekamy, zobaczymy.
    Albo wszyscy juz przechorowali, albo sie zacznie 4-ta fala wsrod
    zaszczepionych ... i bedzie skandal.

    Cos podobnego pisal jeden niemiecki lekarz rok temu ... ale czy nie
    zmienil zdania ?

    J.