eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSamochod z salonu z wadami - c.d. › Samochod z salonu z wadami - c.d.
  • Data: 2005-04-01 12:49:53
    Temat: Samochod z salonu z wadami - c.d.
    Od: Adam <U...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam ponownie !

    Wczoraj pisalem o samochodzie z salonu, ktory mial kilka wad z lakierem.
    Dzis serwis oznajmil, ze wymienili maske przednia i tylna klape na nowe
    i uwazaja sprawe za zamknieta a auto jest do odbioru.
    Praktycznie maja racje i w koncu mozna odebrac nowy samochod... ale caly
    czas mam przeswiadczenie, ze on jest "jak nowy".

    Generalny importer stwierdzil, ze nie wie nic o tym, aby numery maski i
    klapy byly unikalne i w jakikolwiek sposob swiadczyly o nowosci i
    oryginalnosci pojazdu.
    Na pytanie co producent zaleca w takich przypadkach odrzekli, ze nie sa
    producentem....

    Serwis uwaza, ze wymienil czesci na nowe, wiec nie ma roznicy, ale
    przeciez w miesiecznym aucie po wypadku tez mozna wymienic czesci na
    nowe - wiadomo co z wartoscia takiego pojazdu sie dzieje... Komus nie
    przeszkadza, innemu tak - srednia cena leci w dol...

    Wypada zapisac w gwarancji, ze wymienione elementy byly nowe, ale gdy
    kiedys ujrzy to potencjalny kupujacy to tylko sie usmiechnie - "przod
    bity, tyl rowniez"

    Co byscie radzili teraz zrobic ?

    Zasadniczo auto w obecnym stanie zadowala mnie, ale nigdy nie wiadomo
    jak potocza sie losy i czy kiedys nie trzeba bedzie sprzedac auta...


    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1