    From: "> Prezes Damian <" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: SPONSORING
    Date: Tue, 19 Dec 2006 23:29:55 +0100

    Witam!

    Mam pytanie.
    Otoz w nowym roku pewne okoliczne stowarzyszenie organizuje
    impreze charytatywna (miss miasta) z ktorej dochod przeznaczony bedzie w
    calosci dla dzieci, szptiala itp.
    No i poprosili mnie o zasponsorowanie glownych nagrod dla zwyciezczyn,
    glownie sprzet RTV - razem za okolo 3000 zl.
    W sumie nie chcialo mi sie teog wliczac w koszta, robic cokolwiek - po
    prostu
    postanowilem, ze od siebie kupie nagrody i juz.
    Ale wszedzie naglasniane jest, ze sponsorem imprezy jest moja firma, no i
    mam
    pytanie, czy takie cos jest dla mnie "bezpieczne" od strony fiskusa?
    Czy poniesiony wydatek musze jakos ksiegowac, rozliczac itp.?
    Pozdrawiam

    ps. swoje watpliwosci mam po wczorajszym programie "sprawa dla reportera" ,
    w ktorym
    odnoszono sie do charytatywnosci slynnego juz piekarza z Legnicy.
    Wiem, ze to calkiem inna sprawa- ale watpliwosci pozostaly.