  • Data: 2006-12-19 23:35:24
    Temat: Re: SPONSORING
    Od: "McGyver" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > postanowilem, ze od siebie kupie nagrody i juz.
    > Ale wszedzie naglasniane jest, ze sponsorem imprezy jest moja firma,

    Jezeli kupiles RTV na fakture to nie mozesz ich oddac z pominieciem fiskusa,
    jezeli kupiles na paragon to moga pocalowac cie w nos.

    Jezeli kupiles na fakture, to moga to potraktowac jako zakup magazynowy i
    nielegalny rozchod.
    Piekarz jak wyprodukowal chleb, zrobil sobie stan magazynowy, ktorego nie
    moze rozdac bez zadnej dokumentacji - to naprawde ma sens (dranstwo to
    jedynie sposob w jaki zostal potraktowany).
    Przy kontroli krzyzowej moga sprawdzic czy zakup posiada dalsza
    dokumentacje - de facto to sie moze zdazyc tylko w przypadku gdy handlujesz
    RTV i darujesz RTV, albo prowadzisz salon Orange i przekazales komus zdrapki
    w prezencie.

    pozdr
    Mac