    From: "Merator" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rozwiazanie umowy przez pracodawce - pomocy
    Date: Sun, 4 May 2008 21:13:46 +0200

    Witam

    Potrzebuje szybkiej porady. Sprawa wyglada tak. Mialem podpisana umowe o
    prace, ktora konczy sie dopiero za 3 lata. Jednak z nienacka pracodawca 5
    dni temu dal mi wypowiedzenie na ktorym pisze mniej wiecej tak:

    "Rozwiazuje z panem umowe zawarta w dniu 02.04.2006, z zachowaniem 2tyg
    okresu wypowiedzenia, ktory mija 15 maja 2008, z przyczyn niezaleznych od
    pracodawcy"

    Tak wiec jutro ide do pracy na 6:00 rano i co moge sie spodziewac? Czyli co,
    musze pracowac od 4-go do 15-go maja czy juz nie? Ponadto normalnie
    przysluguje mi 20 dni urlopu na 2008, jednak teraz dopiero jest maj, czy to
    znaczy ze zostanie mi wyplacony ekwiwalent pieniezny za niewykorzystany
    urlop (nic nie bralem jeszcze w tym roku), a moze beda chcieli abym wzial
    ten urlop przymusowo? (moga?).

    B. prosze o szybka porade. To moje wpierwsze w zyciu wypowiedzenie pracy i
    jestem zdezorientowany

    M.G.