  • Data: 2008-05-04 19:45:33
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy przez pracodawce - pomocy
    Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Merator" napisał:

    > Tak wiec jutro ide do pracy na 6:00 rano i co moge sie spodziewac?
    > Czyli co, musze pracowac od 4-go do 15-go maja czy juz nie?

    Od 4-go czy od 5-go? Jeżeli na wypowiedzeniu nie ma magicznej formuły
    o zwolnieniu Cię od świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia, to
    pracujesz normalnie do 16-go włącznie czy jak tam masz grafik ułożony
    (sobota powinna być ostatnim dniem okresu wypowiedzenia).

    > normalnie przysluguje mi 20 dni urlopu na 2008, jednak teraz dopiero
    > jest maj, czy to znaczy ze zostanie mi wyplacony ekwiwalent
    pieniezny
    > za niewykorzystany urlop (nic nie bralem jeszcze w tym roku), a moze
    > beda chcieli abym wzial ten urlop przymusowo? (moga?).

    Jak juz napisał Johnson, wymiar urlopu, który Ci sie należy to
    20/12x5 z zaokrągleniem do pełnego dnia w górę (lub więcej, jeśli o
    więcej będziesz wnioskował, a np. nie przewidujesz podjęcia innej
    pracy w najbliższej przyszłości).
    To zależy od pracodawcy, czy będzie naciskał na
    wzięcie urlopu czy wypłaci kasę - każdy ma inne zwyczaje.

    --
    Pozdrawiam - Aicha