  • Data: 2008-07-04 20:36:16
    Temat: Rozwiązanie umowy o prace na czas okreslony
    Od: "interkas" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    chcialbym sie dowiedziec w jaki sposob pracodawca moze rozwiązac umowę
    podpisaną na czas określony
    czy jest jakis okres wypowiedzenia? czy pracownikowi przysluguje jakies
    odszkodowanie?
    czas obowiązywania uomwy to dwa miesiące od 01.07 do 31.08

    w umowie mam okreslone ze pracuje 30godzin tygodniowo
    czy pracodawca pomimo braku zleceń ma obowiązek zapłacic mi za pełne 30
    godzin tygodniowo?

    byłbym wdzieczny za wszelką pomoc,
    pozdrawiam Piotr K.