  • Data: 2004-05-25 16:56:07
    Temat: Rozwiazanie umowy
    Od: Dominik <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taka sytuacje:

    Mam umowe z providerem internetu na czas nieokreslony z miesiecznym
    terminem wypowiedzenia. Niedawno firma ta przyslala mi aneks do tej
    umowy ktory zmienia podmiot swiadczacy usluge (czyli w miejsce firmy z
    ktora podpisywalem umowe wchodzi zupelnie inna firma) oraz podnosi
    abonament za swiadczona usluge. Chcialbym rozwiazac z nimi umowe i teraz
    pytanie: czy moge rozwiazac umowe ze skutkiem natychmiastowym poniewaz
    nie podpisalem tego aneksu a wazna umowe mam z ta stara firma, ktora od
    1.03 nie swiadczy juz tej uslugi, czy tez musze sie trzymac
    jednomiesiecznego terminu wypowiedzenia?

    pozdrawiam
    Dominik