  • Data: 2003-08-21 08:00:15
    Temat: Rozlozenie grzywny na raty?
    Od: "carter" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    otrzymalem wlasnie wezwanie do uiszczenia w terminie 30 dni grzywny + koszty
    postepowania. Kwota to nieco ponad 3000 PLN. Oczywiscie nie jest to dla mnie
    niespodzianka, ale w obecnych warunkach absolutnie nie jestem stanie jej
    zaplacic. Malo tego, w zasadzie nawet same raty mnie nie urzadzaja, bo
    realistycznie patrzac, moge je zaczac splacac dopiero od 1 stycznia 2004 -
    do tego czasu splace czesc innego dlugu i moze odbije sie od zera.

    Pytanie jest nastepujace: jak napisac prosbe o rozlozenie tej platnosci na
    12 miesiecznych rat od 1 stycznia 2004? Czy moge prosic o dluzszy termin
    splaty? Wyslac na adres kolegium? Jakis wzor? Klopot jest z umotywowaniem
    tej prosby: mam dzialalnosc gospodarcza, ktora delikatnie mowiac nie kwitnie
    obecnie a i m.in. w zwiazku ze sprawa mam potezne dlugi z gatunku tych,
    ktorych nie mozna lekcewazyc. Czy wystarczy prosta uwaga, ze obecnie nie
    jestem w stanie tej naleznosci uregulowac? Mam 1.5 roczne dziecko ( z zona w
    nieformalnej separacji od niedawna), na ktorego utrzymanie zadeklarowalem
    sie lozyc w calosci. Oczywiscie nie chcialbym mieszac do tego malzonki.

    Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

    Pozdrawiam

    carter