  • Data: 2003-02-24 13:28:44
    Temat: Retorsje
    Od: "Sylwester Szady" <s...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zostalem bardzo obrazliwe i klamliwie potraktowany przez
    partnera w transakcjach na Allegro.pl. Ow osobnik "kupil"
    wystawiane przez mnie towary po cenie "Kup teraz" tylko po
    to by doslownie minute póżniej wystawić krzywdzące opinie.
    Przy okazji narazil mnie na straty - bede placil prowizje,
    aczkolwiek to najmniejszy problem. W liscie do mnie tuz
    przed tym procederem uprzedil mnie o swoich zamiarach, też
    w nie wybrednych słowach. Szczególy osttnich wydarzen pod
    adresem:
    http://eliasz.dekalog.pl/szady/allegro/allegro.htm

    Znajomy prawnik radzi mi bym wykonal retorsje, a wiec z innego
    fikcyjnego konta zrobil przyslyge w/g zasady "jak Kuba Bogu,
    tak Bóg Kubie".

    Pytania:
    1. Czy takie postepowanie (retorsja) jest usprawiedliwiona?
    2. Czy sa prawnicy specjalizujacy sie w tego typu sprawch?

    Z powazaniem, Sylwester Szady
    --
    tel. praca (do 15-tej): (084) 6774155
    tel. dom (po 15-tej): (084) 6270713