eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacje, brak odpowiedzi, wyznaczenie terminu... › Reklamacje, brak odpowiedzi, wyznaczenie terminu...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacje, brak odpowiedzi, wyznaczenie terminu...
    Date: Fri, 09 Sep 2011 13:41:08 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <j4cu0k$dql$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: afpy20.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1315568468 14165 178.42.154.20 (9 Sep 2011 11:41:08 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Sep 2011 11:41:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20110902 Thunderbird/6.0.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:687529
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam taki przypadek.

    Jakieś 2 lata temu przy montażu drzwi złożyłem zastrzeżenia co do
    montażu i stanu tych drzwi - zapisane na protokole odbioru. Miało być
    wszystko naprawione niebawem.
    Oczywiście nikt się nie zjawił, nikt nic nie naprawił. Napisałem więc
    pismo (pierwsze - wysłane faxem) - bez odpowiedzi, Drugie złożone w
    biurze gdzie zamawiałem drzwi (zakład w innym mieście) - bez odpowiedzi.
    W międzyczasie wyszła jeszcze jedna rzecz więc wysłałem pismo (trzecie)
    listem poleconym - bez odpowiedzi. No i czwarte pismo listem poleconym
    za potwierdzeniem odbioru - o dostałem odpowiedź po terminie. Większość
    moich roszczeń miała być sprawdzona, dwa zostały odrzucone. Już po
    kolejnych interwencjach telefonicznych przyjechał przedstawiciel firmy -
    sprawdzić co ja chcę reklamować - a już przy montażu zostało spisane w
    obecności pracowników tej firmy co i jak. Obejrzał drzwi i uznał to co
    uznali w piśmie i miał się ktoś zjawić w ciągu tygodnia. Po około
    miesiącu znów zacząłem wydzwaniać i przyjechał przedstawiciel firmy -
    myślałem, że do naprawy, a ten znów spisał i obfotografował co i jak (w
    jednym z wcześniejszych pism dołączyłem zdjęcia). W międzyczasie zanim
    przyjechał ujawniła się kolejna wada - wszystkie pakiety szybowe się
    rozszczelniły. Jako, że to była zima nie zgodziłem się na wymianę (bo
    wiązało się to z długogodzinnym otwarciem drzwi oraz z tymczasowymi
    wypełnieniami) - ustaliliśmy, że wczesną wiosną się tym zajmą. Od
    początku wiosny do lata mimo telefonicznych ponagleń nikt się nie
    zjawiał - latem wyjęli szybki wstawili paskudne wypełnienia i mieli być
    po około 2 tygodniach - mamy już połowę września, a mi już 3 razy
    wyznaczyli terminy i się nie zjawili.

    Co mogę w takiej sytuacji zrobić - nie chcę oddawać drzwi bo mi się
    podobają i po usunięciu wad (a tylko te szybki to poważna wada, reszta
    to drobnostki) byłbym w pełni usatysfakcjonowany.

    Nie znajdę innej firmy, która by mi te drzwi zrobiła w podobnej cenie.
    No i wraz z wymianą musiałbym rozwalić co nie co i potem to remontować.

    Jak zmusić firmę by w końcu zrobiła co ma zrobić.

    Ariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1