eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja towaru i gwarancja producenta (sprzedający nie chce wymienić towaru)Reklamacja towaru i gwarancja producenta (sprzedający nie chce wymienić towaru)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!news
    .nask.pl!news.nask.org.pl!news.germany.com!postnews.google.com!b1g2000hsg.googl
    egroups.com!not-for-mail
    From: Paweł Dajczak <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja towaru i gwarancja producenta (sprzedający nie chce wymienić
    towaru)
    Date: Tue, 1 Apr 2008 23:50:02 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 23
    Message-ID: <3...@b...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 87.206.90.233
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1207119002 4408 127.0.0.1 (2 Apr 2008 06:50:02 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Apr 2008 06:50:02 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: b1g2000hsg.googlegroups.com; posting-host=87.206.90.233;
    posting-account=At3GjAkAAACKVAyJvWhYy6WIEa2qqDC-
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.13)
    Gecko/20080311 Firefox/2.0.0.13,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:525107
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Kupiłem ostatnio na aukcji internetowej pendrive ze zintegrowanym
    czytnikiem kart pamięci flash i po odebraniu okazało się, że
    prawdopodobnie jest on uszkodzony - działa wbudowana pamięć, ale nie
    działa czytnik. Produkt jest nowy (kosztował 40 zł) a sprzedający
    przysłał towar z załączonym paragonem fiskalnym. Kiedy napisałem do
    niego w sprawie reklamacji odpowiedział, że regulamin jego sklepu jak
    i tekst na stronie aukcji mówi, że wszystko co sprzedaje jest objęte
    gwarancją producenta i jeśli chcę reklamować towar to powinienem
    zwrócić się bezpośrednio do firmy (w tym wypadku firma Kingston) a nie
    do niego.

    Chciałbym dowiedzieć się czy takie działanie sprzedającego jest
    uzasadnione czy też powinien on wymienić towar a możliwość reklamacji
    u producent jest dla mnie jedynie alternatywną możliwością ?

    --
    Pzdr.
    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1