eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja towaru i gwarancja producenta (sprzedający nie chce wymienić towaru)Reklamacja towaru i gwarancja producenta (sprzedający nie chce wymienić towaru)
  • Data: 2008-04-02 06:50:02
    Temat: Reklamacja towaru i gwarancja producenta (sprzedający nie chce wymienić towaru)
    Od: Paweł Dajczak <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Kupiłem ostatnio na aukcji internetowej pendrive ze zintegrowanym
    czytnikiem kart pamięci flash i po odebraniu okazało się, że
    prawdopodobnie jest on uszkodzony - działa wbudowana pamięć, ale nie
    działa czytnik. Produkt jest nowy (kosztował 40 zł) a sprzedający
    przysłał towar z załączonym paragonem fiskalnym. Kiedy napisałem do
    niego w sprawie reklamacji odpowiedział, że regulamin jego sklepu jak
    i tekst na stronie aukcji mówi, że wszystko co sprzedaje jest objęte
    gwarancją producenta i jeśli chcę reklamować towar to powinienem
    zwrócić się bezpośrednio do firmy (w tym wypadku firma Kingston) a nie
    do niego.

    Chciałbym dowiedzieć się czy takie działanie sprzedającego jest
    uzasadnione czy też powinien on wymienić towar a możliwość reklamacji
    u producent jest dla mnie jedynie alternatywną możliwością ?

    --
    Pzdr.
    P.