eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja towaru › Reklamacja towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja towaru
    Date: Thu, 18 Jul 2013 10:22:37 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 17
    Message-ID: <ks88ki$v9s$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.183.234.42.dsl.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1374135763 32060 178.183.234.42 (18 Jul 2013 08:22:43
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Jul 2013 08:22:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130620 Thunderbird/17.0.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:724851
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Sprawa dotyczy elektroniki kupionej w hipermarkecie na działalność
    gospodarczą. Sprzęt się popsuł i hipermarket przyjął reklamację - wysłał
    urządzenie do producenta do naprawy gwarancyjnej. Po miesiącu sprzęt
    wrócił, ale nadal nie do końca działał. Przyjęto kolejną reklamację i
    procedura się powtarza. Oczywiście market nie dostarczył ze sprzętem
    żadnych ogólnych warunków określających np. czas trwania tego typu
    akcji. Czy istnieją jakieś ogólne warunki, pozwalające np. odstąpić od
    umowy w przypadku przeciągających się napraw (przypominam, że chodzi o
    działalność gospodarczą, a nie zakup konsumencki)? Wygląda na to, że
    naprawy będą trwały łącznie 2 miesiące, zakładając, że tym razem uda się
    naprawić :-/

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1