eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja towaruReklamacja towaru
  • Data: 2013-07-18 10:22:37
    Temat: Reklamacja towaru
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Sprawa dotyczy elektroniki kupionej w hipermarkecie na działalność
    gospodarczą. Sprzęt się popsuł i hipermarket przyjął reklamację - wysłał
    urządzenie do producenta do naprawy gwarancyjnej. Po miesiącu sprzęt
    wrócił, ale nadal nie do końca działał. Przyjęto kolejną reklamację i
    procedura się powtarza. Oczywiście market nie dostarczył ze sprzętem
    żadnych ogólnych warunków określających np. czas trwania tego typu
    akcji. Czy istnieją jakieś ogólne warunki, pozwalające np. odstąpić od
    umowy w przypadku przeciągających się napraw (przypominam, że chodzi o
    działalność gospodarczą, a nie zakup konsumencki)? Wygląda na to, że
    naprawy będą trwały łącznie 2 miesiące, zakładając, że tym razem uda się
    naprawić :-/

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1