    From: "BlastoZ" <b...@p...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja telefonu
    Date: Wed, 20 Dec 2006 19:33:49 +0100

    Witam!
    Mam taki problem.
    Kupiłem wczoraj telefon stacjonarny Panasonic za 129 zl. Sprzedawca wcisna
    mi do tego akumulatory za 30 zl, ktore jak sie pozniej okazalo wcale mi nie
    byly potrzebne bo zestaw zawieral, telefon, kabel, zasilacz, baze (matke) i
    dwa akumulatory.
    Pal licho akumulatory ale sprzedawca zapewnial mnie ze klawisze w telefonie
    beda podswietlaly sie na pomaranczowo, tak jak wyswietlacz. Kupilem go,
    zaplacilem karta i po podlaczeniu w domu okazalo sie ze klawisze nie
    podswietlaja sie wogole.
    Uprzedzalem go ze zalezy mi na tym bo to prezent dla mamy i owa funkcja jest
    jej niezbedna.
    Pojechalem dzisiaj oddac to ustrojstwo i uslyszalem ze nie moge. Albo mi go
    wymienia na inny model albo lipa. Powiedzialem ze zostalem wprowadzony w
    blad ze chcialem to oddac i dostac spowrotem pieniadze bo zaden inny model
    ktory oni oferuja mi nie odpowiada.
    Poradzcie prosze czy mam jakies szanse na zwrot pieniedzy. Jestem gotowy na
    wszelkie niezbedne kroki, suma nie jest wielka sprawa blacha, ale dzisiaj
    przy prubie zwrotu zostalem potraktowany wyjatkowo nieuprzejmie i sprawy nie
    odpuszcze.

    Z gory dziekuje za pomoc!
    Pozdrawiam!