eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - problem › Reklamacja - problem
  • Data: 2003-01-31 16:23:46
    Temat: Reklamacja - problem
    Od: "Michał Kaliński" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    14 stycznia oddalem do naprawy nagrywarke LG, zrobilem to w sopockim
    serwisie. Oni wyslali ja do Warszawy. Dzis (31 stycznia) odeslali mi ja
    naprawiona, zalaczajac do tego rachunek: 25 zl czyszczenie i 10 zl przesylka
    (ceny zaokraglone).
    Gdzies czytalem, ze jesli serwis nie powiadomi mnie o odplatnej naprawie w
    przeciagu 2 tygodni, to przyjmuje sie, ze reklamacja zostaje uznana. A tym
    czasem ja, wedlug mnie, nie slusznie stracilem 35 zl. Prosze o pomoc


    Z gory dziekuje
    Michał Kaliński

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1