eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - problem › Re: Reklamacja - problem
  • Data: 2003-02-01 20:57:35
    Temat: Re: Reklamacja - problem
    Od: "Michał Kaliński" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    hADeSik <h...@h...sru> napisał(a):

    > Jak sądzę ta opłata związana jest z tym, że na stronie LG jest taki
    > formularz:
    > http://www.lge.pl/service/Formularz.pdf
    > co o tym myślicie?
    > (formularz zgłoszenia reklamacji - zawiera on sformułowanie: 'W
    > przypadku gdy reklamowana wada nie występuje lub jest spowodowana
    > niewłaściwym użytkowaniem, konfiguracją PC bądź zabrudzeniem napędu
    > docelowa stacja serwisowa LG dokona obciążenia reklamującego kwotą 20 zł
    > netto (24,40 brutto) oraz kosztami przesyłki pobraniowej firmy
    > kurierskiej -10 zł brutto (maksymalnie).
    >
    > PS: Jeśli to podpisałeś to niestety, ale chyba mieli prawo sobie
    policzyć...
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > hADeSik
    >
    > podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    > http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...
    >
    Podpisalem podobne oswiadczenie, ale mi chodzi o to, ze gdzies przeczytalem
    informacje (niestety nie pamietam gdzie, bo mnie wtedy to nie interesowalo),
    ze jesli serwis nie powiadomi mnie w przeciagu dwoch tygodni o tym, ze
    usterka jest z mojej winy, to przyjmuje sie, ze reklamacja jest uznana. A Lg
    w ogole mnie nie powiadomilo, tylko przyslali mi nagrywarke, ale dopiero po
    2.5 tygodniach.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1