  • Data: 2003-01-31 20:59:44
    Temat: Re: Reklamacja - problem
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej !

    > 14 stycznia oddalem do naprawy nagrywarke LG, zrobilem to w sopockim
    > serwisie. Oni wyslali ja do Warszawy. Dzis (31 stycznia) odeslali mi ja
    > naprawiona, zalaczajac do tego rachunek: 25 zl czyszczenie i 10 zl
    przesylka
    > (ceny zaokraglone).

    Czy oddałeś ją powołując się na kartę gwarancyjną ?
    Jeśli tak to obowiązują zapisy w niej zawarte czyli to co jest naprawiane
    odpłatnie bądź nieodpłatnie , w jakich terminach itp.

    > Gdzies czytalem, ze jesli serwis nie powiadomi mnie o odplatnej naprawie w
    > przeciagu 2 tygodni, to przyjmuje sie, ze reklamacja zostaje uznana.

    Byc może jest taki przepis , ale działa on tylko wtedy, jeżeli takiej
    sytuacji nie
    precyzują zapisy w karcie gwarancyjnej.

    > Prosze o pomoc

    Proponuje zwrócić się o konkretną poradę do Federacji Konsumentów lub
    oddziału
    Inspekcji Handlowej (np. telefonicznie).

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl
    NOWA PŁYTA - "Rainbow Of The Universe"