eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja obuwiaReklamacja obuwia
  • Data: 2010-02-26 10:05:53
    Temat: Reklamacja obuwia
    Od: tadek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Szanowni Państwo,

    Co zrobic w tej sytuacji? Buty zakupione w 10/11.2008. Dwa lata
    gwarancji. Z poczatkiem tego roku - najpierw lewy but, podeszwa
    zaczala sie odklejac - reklamalcja...zrobione...nosilem poltora
    tygodnia...but znow sie rozkleil (dodatkowo prawy
    takze)....reklamacja... otrzymalem buty...ponosilem tydzien...lewy but
    znow sie rozkleil...zanioslem buty do reklamacji i zaznaczylem - nowe
    badz zwrot pieniedzy. Wszystkie te naprawy i reklamacje wydarzyly sie
    w okresie 1,5 miesiaca. W dniu dzisiejszym zadzwonili do mnie ze
    sklepu i powiedzieli - Pana buty zostały naprawione. Zapraszamy po
    odbior. Szok! W okresie wielkich mrozow i sniegu nie mialem butow,
    podziebilem sie dwukrotnie. Kupilem inne buty.
    Nie chce tamtych butow - chce zwrot pieniedzy. Co zrobic w tej
    sprawie? Napisać pismo i dostrczyc do sklepu? Jakimi argumentami
    przemowic do producenta aby dopiąć swego? Dziękuję za pomoc. Nie
    ukrywam, liczylem że po 3-ciej reklamacji otrzymam zwrot pieniędzy
    badz nowe buty. W tej chwili jestem rozgoryczony i chce tylko
    pieniedzy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1