eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja obuwiaRe: Reklamacja obuwia
  • Data: 2010-02-26 13:43:06
    Temat: Re: Reklamacja obuwia
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-02-26, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Marcin Debowski a...@I...ml1.net ...
    >
    >>> Nie chce tamtych butow - chce zwrot pieniedzy. Co zrobic w tej
    >>> sprawie? Napisać pismo i dostrczyc do sklepu? Jakimi argumentami
    >>> przemowic do producenta aby dopiąć swego? Dziękuję za pomoc. Nie
    >>> ukrywam, liczylem że po 3-ciej reklamacji otrzymam zwrot pieniędzy
    >>> badz nowe buty. W tej chwili jestem rozgoryczony i chce tylko
    >>> pieniedzy.
    >>
    >> Jesli reklamowałeś z tyt. niezgodności z umową, to z praktycznego p.
    >> widzenia masz szczęście, że sprzedawca w ogóle chce to tak sam z siebie
    >> naprawiac.

    Minelo 6-miesięcy od zakupu, wiec ciężar udowodnienia istnienia wady w
    chwili zakupu spoczywa na kupującym. W przypadku butów używanych prawie
    1.5 roku udowodnienie tej wady może być dość problematyczne. Scenariusz
    mówgłby wiec wygladac tak, ze sprzedawca powie, że nie uważa, aby taka
    wada istniała i niech się teraz kupujący włóczy po sądach i udowania, że
    jednak istniała i obecna usterka jest jej konsekwencją.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1