-
11. Data: 2016-03-21 12:34:25
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2016-03-21 o 12:29, Kris pisze:
> W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 12:14:05 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
>> Art. 56(12). § 1. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi,
>> jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca
>> oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w
>> umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu.
> Pisałem przecież że "rzecz" jest do "miejsca" dostarczona.
To znaczy co, rzuciłeś im na ladę i odwróciłeś się na pięcie?
> Tu sporu nie ma. Pytanie dotyczy tego wystarczy że zgłosiłem roszczenie przez
formularz kontaktowy sklepu, czy musze jeszcze pisemnie składać w sklepie
"stacjonarnym"
A zgłosiłeś? Jest twój podpis? :)
--
Liwiusz
-
12. Data: 2016-03-21 12:48:50
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 12:34:31 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
> To znaczy co, rzuciłeś im na ladę i odwróciłeś się na pięcie?
Po kiego sprowadzasz dyskusje na boczne tory.
Pisałem już- towar jest w sklepie, mam potwierdzenie że tam trafił tego nikt nie
kwestionuje.
> A zgłosiłeś? Jest twój podpis? :)
Znowu sprowadzasz dyskusje na manowce.
Mam potwierdzenie od nich że otrzymali zgłoszenie.
Jest w tym meilu również załączona treść mojego zgłoszenia.
Wysyłane przez formularz kontaktowy po zalogowaniu się do sklepu(jestem tam od lat
zarejestrowany) więc raczej mnie zidentyfikowali.
Powyższe nie jest wiec problemem.
-
13. Data: 2016-03-21 13:05:04
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
A jeśli sklep to franszyza ("P.P.U.H. All-Ex-Im Jan Kowalski i Anna Nowak s.c."
sprzedający hamburgery z kością pod marką i w lokalu pod szyldem "TuskDonald")?
-----
> Jedyna odpowiedź jaką dostałem to taka że mam pisemną reklamacje złożyć do sklepu
gdzie był kupiony towar
-
14. Data: 2016-03-21 13:19:40
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 13:05:07 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
> A jeśli sklep to franszyza ("P.P.U.H. All-Ex-Im Jan Kowalski i Anna Nowak s.c."
>sprzedający hamburgery z kością pod marką i w lokalu pod szyldem "TuskDonald")?
Następny inteligentny inaczej.
Nie sklep to nie franszyzna.
-
15. Data: 2016-03-21 13:29:13
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2016-03-21 o 13:19, Kris pisze:
> W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 13:05:07 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
>> A jeśli sklep to franszyza ("P.P.U.H. All-Ex-Im Jan Kowalski i Anna Nowak s.c."
>sprzedający hamburgery z kością pod marką i w lokalu pod szyldem "TuskDonald")?
> Następny inteligentny inaczej.
Ty tu po radę przyszedłeś, czy po wpierdol?
> Nie sklep to nie franszyzna.
To daj link do e-sklepu, podaj adres sklepu stacjonarnego, to wówczas
zobaczymy. Trzeba też zapoznać się z regulaminami.
Bo jak tak będziesz cykać wiadomości, i jeszcze obrażać wszystkich
naokoło, to spadaj - bierz 2 stówki i idź sobie na miasto do jakiejś
kancelarii po poradę.
--
Liwiusz
-
16. Data: 2016-03-21 13:41:57
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 13:29:19 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
>
> Ty tu po radę przyszedłeś, czy po wpierdol?
Jeśli nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie to nie odpowiadaj wcale zamiast rozmydlać
temat jakimiś pobocznymi wątkami
> To daj link do e-sklepu, podaj adres sklepu stacjonarnego, to wówczas
> zobaczymy. Trzeba też zapoznać się z regulaminami.
Do zgłoszenia roszczenia z tytułu niezgodności z umowa regulaminy chyba niewiele
wnoszą.
Ale powtórzę: przedmiot został dostarczony do sklepu, roszczenie zostało zgłoszone do
sklepu(poprzez formularz kontaktowy) Tego nikt nie kwestionuje
Czy w tej sytuacji mają obowiązek udzielić mi odpowiedzi w ustawowym terminie?
Czy może jednak powinienem jak sugerują złożyć roszczenie fizycznie w ich sklepie?
Czy nie udzielenie odpowiedzi w terminie 14(?) dni będzie równoznaczne z uznaniem
moich żądań?
> Bo jak tak będziesz cykać wiadomości, i jeszcze obrażać wszystkich
> naokoło, to spadaj - bierz 2 stówki i idź sobie na miasto do jakiejś
> kancelarii po poradę.
I trafię na kolejnego inteligentnego inaczej;)
A tak na poważnie w takich sprawach można iść do powiatowego rzecznika praw
konsumenta czy jak to się tam nazywa i 2 stówki tam niepotrzebne.
-
17. Data: 2016-03-21 13:43:28
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2016-03-21 o 13:41, Kris pisze:
> W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 13:29:19 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
>>
>> Ty tu po radę przyszedłeś, czy po wpierdol?
> Jeśli nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie to nie odpowiadaj wcale zamiast
rozmydlać temat jakimiś pobocznymi wątkami
>> To daj link do e-sklepu, podaj adres sklepu stacjonarnego, to wówczas
>> zobaczymy. Trzeba też zapoznać się z regulaminami.
>
> Do zgłoszenia roszczenia z tytułu niezgodności z umowa regulaminy chyba niewiele
wnoszą.
Nie ma już czegoś takiego jak "niezgodność z umową".
> Ale powtórzę: przedmiot został dostarczony do sklepu, roszczenie zostało zgłoszone
do sklepu(poprzez formularz kontaktowy) Tego nikt nie kwestionuje
> Czy w tej sytuacji mają obowiązek udzielić mi odpowiedzi w ustawowym terminie?
> Czy może jednak powinienem jak sugerują złożyć roszczenie fizycznie w ich sklepie?
> Czy nie udzielenie odpowiedzi w terminie 14(?) dni będzie równoznaczne z uznaniem
moich żądań?
Za mało danych do udzielenia odpowiedzi.
>> Bo jak tak będziesz cykać wiadomości, i jeszcze obrażać wszystkich
>> naokoło, to spadaj - bierz 2 stówki i idź sobie na miasto do jakiejś
>> kancelarii po poradę.
> I trafię na kolejnego inteligentnego inaczej;)
> A tak na poważnie w takich sprawach można iść do powiatowego rzecznika praw
konsumenta czy jak to się tam nazywa i 2 stówki tam niepotrzebne.
To idź i nie zawracaj dupy.
--
Liwiusz
-
18. Data: 2016-03-21 13:50:56
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 13:43:34 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
> Za mało danych do udzielenia odpowiedzi.
Dobra.
Opiszmy to na przykładzie odkurzacza np.
Odkurzacz kupiony w sklepie stacjonarnym
Przestał działać.
Został zawieziony do sklepu gdzie sprzedawca potwierdził że nie działa
Zapytał czy zgłoszenie z tytułu rękojmi(czy jak to się tam teraz nazywa) czy
gwarancji
Na miejscu osoba która dostarczyła sprzęt decyzji nie podjęła
Zgłoszenie zostało wysłane poprzez formularz kontaktowy na stronie firmy/właściciela
sklepu.
Czy w tej sytuacji mają obowiązek udzielić mi odpowiedzi w ustawowym terminie?
Czy może jednak powinienem jak sugerują złożyć roszczenie fizycznie w ich sklepie?
Czy nie udzielenie odpowiedzi w terminie 14(?) dni będzie równoznaczne z uznaniem
moich żądań?
>
> >> Bo jak tak będziesz cykać wiadomości, i jeszcze obrażać wszystkich
> >> naokoło, to spadaj - bierz 2 stówki i idź sobie na miasto do jakiejś
> >> kancelarii po poradę.
> > I trafię na kolejnego inteligentnego inaczej;)
> > A tak na poważnie w takich sprawach można iść do powiatowego rzecznika praw
konsumenta czy jak to się tam nazywa i 2 stówki tam niepotrzebne.
>
> To idź i nie zawracaj dupy.
>
> --
> Liwiusz
-
19. Data: 2016-03-21 15:06:21
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
Nic nie rób i siedź na dupie.
Za pół roku nam napisz, na czyim stanęło i jak się skończyło.
-----
> Czy nie udzielenie odpowiedzi w terminie 14(?) dni będzie równoznaczne z uznaniem
moich żądań?
-
20. Data: 2016-03-21 15:20:09
Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 15:06:23 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
> Nic nie rób i siedź na dupie.
> Za pół roku nam napisz, na czyim stanęło i jak się skończyło.
Na pytanie nie potrafisz odpowiedzieć to się może nie udzielaj.