eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatruje
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 59

  • 11. Data: 2016-03-21 12:34:25
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-21 o 12:29, Kris pisze:
    > W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 12:14:05 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    >> Art. 56(12). § 1. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi,
    >> jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca
    >> oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w
    >> umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu.
    > Pisałem przecież że "rzecz" jest do "miejsca" dostarczona.

    To znaczy co, rzuciłeś im na ladę i odwróciłeś się na pięcie?

    > Tu sporu nie ma. Pytanie dotyczy tego wystarczy że zgłosiłem roszczenie przez
    formularz kontaktowy sklepu, czy musze jeszcze pisemnie składać w sklepie
    "stacjonarnym"

    A zgłosiłeś? Jest twój podpis? :)


    --
    Liwiusz


  • 12. Data: 2016-03-21 12:48:50
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 12:34:31 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > To znaczy co, rzuciłeś im na ladę i odwróciłeś się na pięcie?

    Po kiego sprowadzasz dyskusje na boczne tory.
    Pisałem już- towar jest w sklepie, mam potwierdzenie że tam trafił tego nikt nie
    kwestionuje.
    > A zgłosiłeś? Jest twój podpis? :)
    Znowu sprowadzasz dyskusje na manowce.
    Mam potwierdzenie od nich że otrzymali zgłoszenie.
    Jest w tym meilu również załączona treść mojego zgłoszenia.
    Wysyłane przez formularz kontaktowy po zalogowaniu się do sklepu(jestem tam od lat
    zarejestrowany) więc raczej mnie zidentyfikowali.
    Powyższe nie jest wiec problemem.


  • 13. Data: 2016-03-21 13:05:04
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A jeśli sklep to franszyza ("P.P.U.H. All-Ex-Im Jan Kowalski i Anna Nowak s.c."
    sprzedający hamburgery z kością pod marką i w lokalu pod szyldem "TuskDonald")?


    -----
    > Jedyna odpowiedź jaką dostałem to taka że mam pisemną reklamacje złożyć do sklepu
    gdzie był kupiony towar


  • 14. Data: 2016-03-21 13:19:40
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 13:05:07 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > A jeśli sklep to franszyza ("P.P.U.H. All-Ex-Im Jan Kowalski i Anna Nowak s.c."
    >sprzedający hamburgery z kością pod marką i w lokalu pod szyldem "TuskDonald")?
    Następny inteligentny inaczej.
    Nie sklep to nie franszyzna.



  • 15. Data: 2016-03-21 13:29:13
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-21 o 13:19, Kris pisze:
    > W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 13:05:07 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    >> A jeśli sklep to franszyza ("P.P.U.H. All-Ex-Im Jan Kowalski i Anna Nowak s.c."
    >sprzedający hamburgery z kością pod marką i w lokalu pod szyldem "TuskDonald")?
    > Następny inteligentny inaczej.

    Ty tu po radę przyszedłeś, czy po wpierdol?

    > Nie sklep to nie franszyzna.

    To daj link do e-sklepu, podaj adres sklepu stacjonarnego, to wówczas
    zobaczymy. Trzeba też zapoznać się z regulaminami.

    Bo jak tak będziesz cykać wiadomości, i jeszcze obrażać wszystkich
    naokoło, to spadaj - bierz 2 stówki i idź sobie na miasto do jakiejś
    kancelarii po poradę.

    --
    Liwiusz


  • 16. Data: 2016-03-21 13:41:57
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 13:29:19 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    >
    > Ty tu po radę przyszedłeś, czy po wpierdol?
    Jeśli nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie to nie odpowiadaj wcale zamiast rozmydlać
    temat jakimiś pobocznymi wątkami
    > To daj link do e-sklepu, podaj adres sklepu stacjonarnego, to wówczas
    > zobaczymy. Trzeba też zapoznać się z regulaminami.

    Do zgłoszenia roszczenia z tytułu niezgodności z umowa regulaminy chyba niewiele
    wnoszą.
    Ale powtórzę: przedmiot został dostarczony do sklepu, roszczenie zostało zgłoszone do
    sklepu(poprzez formularz kontaktowy) Tego nikt nie kwestionuje
    Czy w tej sytuacji mają obowiązek udzielić mi odpowiedzi w ustawowym terminie?
    Czy może jednak powinienem jak sugerują złożyć roszczenie fizycznie w ich sklepie?
    Czy nie udzielenie odpowiedzi w terminie 14(?) dni będzie równoznaczne z uznaniem
    moich żądań?
    > Bo jak tak będziesz cykać wiadomości, i jeszcze obrażać wszystkich
    > naokoło, to spadaj - bierz 2 stówki i idź sobie na miasto do jakiejś
    > kancelarii po poradę.
    I trafię na kolejnego inteligentnego inaczej;)
    A tak na poważnie w takich sprawach można iść do powiatowego rzecznika praw
    konsumenta czy jak to się tam nazywa i 2 stówki tam niepotrzebne.


  • 17. Data: 2016-03-21 13:43:28
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-21 o 13:41, Kris pisze:
    > W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 13:29:19 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    >>
    >> Ty tu po radę przyszedłeś, czy po wpierdol?
    > Jeśli nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie to nie odpowiadaj wcale zamiast
    rozmydlać temat jakimiś pobocznymi wątkami
    >> To daj link do e-sklepu, podaj adres sklepu stacjonarnego, to wówczas
    >> zobaczymy. Trzeba też zapoznać się z regulaminami.
    >
    > Do zgłoszenia roszczenia z tytułu niezgodności z umowa regulaminy chyba niewiele
    wnoszą.

    Nie ma już czegoś takiego jak "niezgodność z umową".

    > Ale powtórzę: przedmiot został dostarczony do sklepu, roszczenie zostało zgłoszone
    do sklepu(poprzez formularz kontaktowy) Tego nikt nie kwestionuje
    > Czy w tej sytuacji mają obowiązek udzielić mi odpowiedzi w ustawowym terminie?
    > Czy może jednak powinienem jak sugerują złożyć roszczenie fizycznie w ich sklepie?
    > Czy nie udzielenie odpowiedzi w terminie 14(?) dni będzie równoznaczne z uznaniem
    moich żądań?

    Za mało danych do udzielenia odpowiedzi.

    >> Bo jak tak będziesz cykać wiadomości, i jeszcze obrażać wszystkich
    >> naokoło, to spadaj - bierz 2 stówki i idź sobie na miasto do jakiejś
    >> kancelarii po poradę.
    > I trafię na kolejnego inteligentnego inaczej;)
    > A tak na poważnie w takich sprawach można iść do powiatowego rzecznika praw
    konsumenta czy jak to się tam nazywa i 2 stówki tam niepotrzebne.

    To idź i nie zawracaj dupy.

    --
    Liwiusz


  • 18. Data: 2016-03-21 13:50:56
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 13:43:34 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Za mało danych do udzielenia odpowiedzi.
    Dobra.
    Opiszmy to na przykładzie odkurzacza np.
    Odkurzacz kupiony w sklepie stacjonarnym
    Przestał działać.
    Został zawieziony do sklepu gdzie sprzedawca potwierdził że nie działa
    Zapytał czy zgłoszenie z tytułu rękojmi(czy jak to się tam teraz nazywa) czy
    gwarancji
    Na miejscu osoba która dostarczyła sprzęt decyzji nie podjęła
    Zgłoszenie zostało wysłane poprzez formularz kontaktowy na stronie firmy/właściciela
    sklepu.
    Czy w tej sytuacji mają obowiązek udzielić mi odpowiedzi w ustawowym terminie?
    Czy może jednak powinienem jak sugerują złożyć roszczenie fizycznie w ich sklepie?
    Czy nie udzielenie odpowiedzi w terminie 14(?) dni będzie równoznaczne z uznaniem
    moich żądań?






    >
    > >> Bo jak tak będziesz cykać wiadomości, i jeszcze obrażać wszystkich
    > >> naokoło, to spadaj - bierz 2 stówki i idź sobie na miasto do jakiejś
    > >> kancelarii po poradę.
    > > I trafię na kolejnego inteligentnego inaczej;)
    > > A tak na poważnie w takich sprawach można iść do powiatowego rzecznika praw
    konsumenta czy jak to się tam nazywa i 2 stówki tam niepotrzebne.
    >
    > To idź i nie zawracaj dupy.
    >
    > --
    > Liwiusz


  • 19. Data: 2016-03-21 15:06:21
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nic nie rób i siedź na dupie.
    Za pół roku nam napisz, na czyim stanęło i jak się skończyło.


    -----

    > Czy nie udzielenie odpowiedzi w terminie 14(?) dni będzie równoznaczne z uznaniem
    moich żądań?


  • 20. Data: 2016-03-21 15:20:09
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 15:06:23 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Nic nie rób i siedź na dupie.
    > Za pół roku nam napisz, na czyim stanęło i jak się skończyło.
    Na pytanie nie potrafisz odpowiedzieć to się może nie udzielaj.

strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1