  • 1. Data: 2016-03-15 16:58:23
    Temat: Re: Prokurator zawsze czujny
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-03-16 o 11:15, J.F. pisze:
    > Nasz premier, nasz prezydent, nasza prokuratura
    > http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/frasyniuk
    -zniewa%c5%bcy%c5%82-kaczy%c5%84skiego-i-dud%c4%99-s
    praw%c4%99-zbada-prokuratura/ar-AAgLyS3

    No ale coś w tym jest. Jak dziecko w ubikacji szkolnej napisało "Andrzej
    Dupa", to nikt się nie zastanawiał, czy czasem nie chodzi o jakiegoś
    Andrzeja - ucznia tej szkoły. Mnie by się coś takiego wydało raczej
    oczywistym i nie przyszło by mi do głowy, ze mowa o naszym Prezydencie.
    Ja się nawet zastanawiam, czy właśnie taka hipoteza sama w sobie nie
    stanowi obrazy. Skąd władze szkolne wiedziały, że autor myślał o głowie
    państwa?

  • 2. Data: 2016-03-15 18:35:24
    Od: grzech <g...@g...pl>

> [...]
    > Ja się nawet zastanawiam, czy właśnie taka hipoteza sama w sobie nie
    > stanowi obrazy. Skąd władze szkolne wiedziały, że autor myślał o głowie

    Jest taki suchar.

    Wychodzi rozwścieczony Żukow z narady u Stalina i mówi na głos do siebie
    -to wąsaty sk..syn
    Usłyszał to Beria i natychmiast biegnie z donosem do Stalina.
    Stalin wzywa obu i pyta Żukowa
    -kogo mieliście na myśli towarzyszu mówiąc o wąsatym sk..synie?
    -oczywiście Hitlera
    odpowiada Żukow
    -a wy kogo mieliście na myśli towarzyszu Beria?

    Tak mi się skojarzyło.

  • 3. Data: 2016-03-16 16:44:21
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > stanowi obrazy. Skąd władze szkolne wiedziały, że autor myślał o głowie
    > państwa?

    Nie myślały. Po prostu teraz Andrzeje są pod ochroną. Podobnie jak Jarki.