eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatruje › Re: Reklamacja, kto rozpatruje
  • X-Received: by 10.140.101.145 with SMTP id u17mr718129qge.13.1458564656544; Mon, 21
    Mar 2016 05:50:56 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.101.145 with SMTP id u17mr718129qge.13.1458564656544; Mon, 21
    Mar 2016 05:50:56 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.us.feeder.erje.net!news.glorb.com!av4no1528082igc.0!news-out.google.com!b22n
    i141qge.1!nntp.google.com!y89no8422150qge.0!postnews.google.com!glegroupsg2000g
    oo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 21 Mar 2016 05:50:56 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <ncoq9l$2mg$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    References: <b...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <ncoa8i$ghj$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ncoo1i$v91$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <ncopeu$1c7$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <ncoq9l$2mg$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 21 Mar 2016 12:50:56 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:754646
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 13:43:34 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Za mało danych do udzielenia odpowiedzi.
    Dobra.
    Opiszmy to na przykładzie odkurzacza np.
    Odkurzacz kupiony w sklepie stacjonarnym
    Przestał działać.
    Został zawieziony do sklepu gdzie sprzedawca potwierdził że nie działa
    Zapytał czy zgłoszenie z tytułu rękojmi(czy jak to się tam teraz nazywa) czy
    gwarancji
    Na miejscu osoba która dostarczyła sprzęt decyzji nie podjęła
    Zgłoszenie zostało wysłane poprzez formularz kontaktowy na stronie firmy/właściciela
    sklepu.
    Czy w tej sytuacji mają obowiązek udzielić mi odpowiedzi w ustawowym terminie?
    Czy może jednak powinienem jak sugerują złożyć roszczenie fizycznie w ich sklepie?
    Czy nie udzielenie odpowiedzi w terminie 14(?) dni będzie równoznaczne z uznaniem
    moich żądań?






    >
    > >> Bo jak tak będziesz cykać wiadomości, i jeszcze obrażać wszystkich
    > >> naokoło, to spadaj - bierz 2 stówki i idź sobie na miasto do jakiejś
    > >> kancelarii po poradę.
    > > I trafię na kolejnego inteligentnego inaczej;)
    > > A tak na poważnie w takich sprawach można iść do powiatowego rzecznika praw
    konsumenta czy jak to się tam nazywa i 2 stówki tam niepotrzebne.
    >
    > To idź i nie zawracaj dupy.
    >
    > --
    > Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1