eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRejestracja rozmow telefonicznychRejestracja rozmow telefonicznych
  • Data: 2002-02-13 17:50:08
    Temat: Rejestracja rozmow telefonicznych
    Od: "Maciej Muran" <mailto:tytoos@faq.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Cześć,
    jak wygląda od strony formalno-prawnej ta kwestia ?
    Chodzi mi w szczególności o to czy:
    - prezes firmy ma obowiazek powiadomic pracownikow o _uruchomieniu_ systemu
    rejestracji rozmow (zapowiedz, ze bedzie cos takiego byla tyle, ze bez
    podania terminu wdrozenia) ?
    - wobec dzialajacego systemu rejestracji nie nalezaloby umiescic komunikatu
    glosowego na liniach przychodzacych ?
    Rozumiem, ze rozmowy moga byc rejestrowane w firmie ale chyba ludzie
    telefonujacy _DO FIRMY_ powinni byc o tym fakcie uprzedzeni, czy nie ? :)
    --
    tytoos <at> faq.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1