eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRejestracja rozmow telefonicznychRe: Rejestracja rozmow telefonicznych
  • Data: 2002-02-14 07:36:26
    Temat: Re: Rejestracja rozmow telefonicznych
    Od: "Tatuasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Maciej Muran" <mailto:tytoos@faq.net.pl> napisał w wiadomości
    news:a4e90d$1po$1@news.tpi.pl...
    > Cześć,
    > jak wygląda od strony formalno-prawnej ta kwestia ?
    > Chodzi mi w szczególności o to czy:
    > - prezes firmy ma obowiazek powiadomic pracownikow o _uruchomieniu_
    systemu
    > rejestracji rozmow (zapowiedz, ze bedzie cos takiego byla tyle, ze bez
    > podania terminu wdrozenia) ?
    > - wobec dzialajacego systemu rejestracji nie nalezaloby umiescic
    komunikatu
    > glosowego na liniach przychodzacych ?
    > Rozumiem, ze rozmowy moga byc rejestrowane w firmie ale chyba ludzie
    > telefonujacy _DO FIRMY_ powinni byc o tym fakcie uprzedzeni, czy nie ? :)
    > --
    > tytoos <at> faq.net.pl

    nie ma takiego obowiązku. Dopasuj swoje pytanie do identyfikacji i
    wchodzących i wychodzących rozmów na jakikolwiek telefon komurkowy. To jak
    to ma być Twoim zdaniem? każdy posiadacz telefonu ma informować
    potencjalnych dzwoniących że jest identyfikowany i rejestrowany no i gdzie i
    na jakiej ścianie ma byc przyczepione to ogłoszenie?
    A tak na prawdę to co? problem, że nie można juz bezkarnie wydawać
    pieniędzy firmy na swoje potrzeby?
    A czy np Ty wywiesiłeś ogłoszenie, że będziesz wydawał pieniądze firmy
    na swoje prywatne cele?
    tatuasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1