  • Data: 2002-02-14 07:48:52
    Temat: Re: Rejestracja rozmow telefonicznych
    Od: "Maciej Muran" <mailto:tytoos@faq.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tatuasz" <t...@w...pl> wrote
    > nie ma takiego obowiązku. Dopasuj swoje pytanie do identyfikacji i
    > wchodzących i wychodzących rozmów na jakikolwiek telefon komurkowy.

    KomÓrkowy ...

    > To jak
    > to ma być Twoim zdaniem? każdy posiadacz telefonu ma informować
    > potencjalnych dzwoniących że jest identyfikowany i rejestrowany

    Identyfikacja numeru (CLIP) to co innego niż podsłuch, nie uważasz ?

    > no i gdzie i
    > na jakiej ścianie ma byc przyczepione to ogłoszenie?

    Nie na scianie. Wyobraź sobie, ze istnieją centrale abonenckie posiadające
    odpowiednie moduły pozwalające na nagranie dowolnego komunikatu, który
    będzie słyszany przez osobę dzwoniącą do firmy.
    Widać, ze nie telefonowałeś nigdy do banku ...

    > A tak na prawdę to co? problem, że nie można juz bezkarnie wydawać
    > pieniędzy firmy na swoje potrzeby?

    Nie o to chodzi. Co innego rejestracja rozmów a co innego ich taryfikacja.
    Billingi dostajemy co miesiąc i w razie gdy jest za dużo wydzwonione
    oddajemy część kasy. Nie bądź taki hej do przodu jak nie wiesz o czym jest
    mowa ...

    > A czy np Ty wywiesiłeś ogłoszenie, że będziesz wydawał pieniądze firmy
    > na swoje prywatne cele?

    Bez komentarza bo aż mi się smutno zrobiło ...
    --
    tytoos <at> faq.net.pl