  • Data: 2002-02-14 08:44:19
    Temat: Re: Rejestracja rozmow telefonicznych
    Od: "Maciej Muran" <mailto:tytoos@faq.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tatuasz" <t...@w...pl> wrote
    > to proszę mnie oświecić.

    Proszę bardzo. System rejestracji rozmów telefonicznych (rozmów a nie
    połączeń) działa na zasadzie nagrywania na twardy dysk ROZMÓW telefonicznych
    przeprowadzanych przez pracowników. Czy rozmowy te są później odsłuchiwane
    czy nie - to inna sprawa. Liczy się fakt NAGRYWANIA ROZMÓW. Nie moja wina,
    że technologia nazywana jest REJESTRACJĄ :(

    > Czy chodzi Ci o rejestrację połączeń czy
    > też treści rozmów, oczywiście o podsłuchu nie ma tu mowy bowiem podsłuch
    > dotyczył by linii obcej a nie swojej własnej.

    Wyjasniłem (mam nadzieję) powyżej ...

    > Jeżeli natomiast w firmie
    > decydujesz się na wykorzystywanie czyjejś własności i czasu za który Ci
    > firma płaci do prywatnych celów to nie bądź taki hej do przodu.

    Nie jestem. Ciekawe co powiesz na wykorzystywanie mojej prywatnej własności
    do służbowych celów ?

    > Pytanko? Czy
    > obecną korespondencję prowadzisz z domu z własnego sprzętu i za własne
    > pieniądze, czy też z pracy?

    Oczywiście, że z pracy. A wiesz czemu ? Po temat, który poruszyłem jest
    zgodny z moimi obowiązkami służbowymi i zainteresowaniami zawodowymi. Masz
    coś jeszcze do powiedzenia na ten temat ? ;->

    > Ja wykorzystuję własny sprzęt własne połączenie
    > i własny czas. A Ty?

    Jak wyżej. Nie moja wina, ze administrator zablokował Ci mozliwość
    rozsądnego korzystania z mediów w pracy. W sumie przestaję się dziwić, że
    tak zrobił ...
    --
    tytoos <at> faq.net.pl